Strona 1 z 1

[B4 ABT+LPG] Zbyt wysoka temperatura po zamontowaniu gazu

: 13 sty 2012, 20:51
autor: Stocek2
Mam problem tego typu:
Niedawno założyłem gaz. Jest zima,a wentylator w moim Audi załącza się zbyt często..
Na postoju po dłuższej jeździe wentylator moim zdaniem zbyt szybko się włącza,tj.silnik zbyt szybko się nagrzewa. Potrafi się załączyć również w czasie jazdy przy wyższych prędkościach (150km/h). Chyba to nie jest normalne...
Proszę o doradzenie co może być tego przyczyną.
Termostat zmieniony na nowy Wahlera.

Strach się bać co by było w lecie,wentylator pracowałby chyba non stop.

: 13 sty 2012, 21:06
autor: goldi j51
Mozę kupiłeś uszkodzony termostat i jest cały czas zamknięty wahler to szrot moje zdanie
jaką temperature masz na zegarach jak już sie silnik nagrzeje trzyma 90 stopni
druga rzecz czujnik temperatury od wentylatorów jest uszkodzony

: 13 sty 2012, 21:14
autor: Stocek2
Ale przed zamontowaniem gazu wszystko było ok. Problemy z temp. miałem już wcześniej i wtedy nie dogrzewało silnika przez termostat,po wymianie (jakieś 1,5 temu) było ok. Ostatni założyłem gaz i wtedy zaczęły się te problemy tym razem z za mocnym nagrzewaniem się. Po odebraniu od fachowców od gazu i zauważeniu problemu odpowietrzyłem układ bo myślałem,że tu leży przyczyna,ale nic z tego..
Co do czujników to są dobre,bo podczas spokojnej jazdy trzyma temperaturę minimalnie powyżej 90.Wentylator załącza się też przy odpowiedniej temperaturze,ale sęk w tym,że po zatrzymaniu się i postoju z włączonym silnikiem robi to zdecydowanie za szybko,no i tak jak wspomniałem prędkość 150-wentylator działa...a przecież temperatura otoczenia wysoka nie jest.

: 02 lut 2012, 14:08
autor: Francis1982
Na moje oko gazownik zwalił ogrzewanie parownika i wpiął przewody chłodnicze nie tam gdzie trzeba. U mnie jest tak, że idą sobie dwa przewody do grodzi przy silniku. Zasilają one nagrzewnicę. I tam pozakładane są trójniki. Jeden to zasilanie a drugi to odpływ. A ty skąd masz zasilanie ogrzewania parownika?