[ b4 ABK ] kiepskie cisnienie oleju - chyba?
: 13 sty 2012, 21:19
Witam Wszystkich forumowiczów , wiem że ten temat był poruszany ,ale mojego problemu dotyczył tylko w formie kontrolki.A mianowicie chodzi o to ,że
1.Na zimnym silniku kontrolka świeci sie około 10 sek i gaśnie wraz z napełnieniem hydropopychaczy ,dalej podczas jazdy jest ok nic sie nie dzieje.
2.Po zakończeniu jazdy, przy wyłączaniu silnika odzywa się nie zawsze buzer (brzęczyk).
3.Kiedy auto chwile(np. 10min) postoi i jest dalej rozgrzane przy odpalaniu kontrolka oleju gaśnie i za 1s zapali sie ponownie i zgaśnie i dalej jest ok.
4. Był olej 10w 40 jest 15w 40 zalany świeży , wymienione czujniki ciśnienia (niskie i wysokie ) jeszcze będzie pomiar ciśnienia oleju ( oczywiście napisze jaki wynik , ale nie sadze żeby był kiepski bo po otwarciu korka wlewu oleju jest konkretny rozbryzg)
5.Nie wiem czy to ważne ale dodawałem ceramizer do silnika (taki z certyfikatem, miał pomóc na tyle ,że popychacze przestana dzwonić -ale już sie dowiedziałem ,że w tym modelu audi to normlane ,nawet w instrukcji piszą o tym)
7.Reasumując silnik normalnie pracuje nic nie dzwoni , nie tarabani "kopa" ma,oleju bierze 0,15 l /1000km ale to norma przy przebiegu 224000km (pewnie uszczelniacze)tylko ta kontrolka i buzzer (może to elektronika a tu jestem zielony) .
Będę wdzięczny za podpowiedzi a i rad też mogę udzielić -pozdrawiam
1.Na zimnym silniku kontrolka świeci sie około 10 sek i gaśnie wraz z napełnieniem hydropopychaczy ,dalej podczas jazdy jest ok nic sie nie dzieje.
2.Po zakończeniu jazdy, przy wyłączaniu silnika odzywa się nie zawsze buzer (brzęczyk).
3.Kiedy auto chwile(np. 10min) postoi i jest dalej rozgrzane przy odpalaniu kontrolka oleju gaśnie i za 1s zapali sie ponownie i zgaśnie i dalej jest ok.
4. Był olej 10w 40 jest 15w 40 zalany świeży , wymienione czujniki ciśnienia (niskie i wysokie ) jeszcze będzie pomiar ciśnienia oleju ( oczywiście napisze jaki wynik , ale nie sadze żeby był kiepski bo po otwarciu korka wlewu oleju jest konkretny rozbryzg)
5.Nie wiem czy to ważne ale dodawałem ceramizer do silnika (taki z certyfikatem, miał pomóc na tyle ,że popychacze przestana dzwonić -ale już sie dowiedziałem ,że w tym modelu audi to normlane ,nawet w instrukcji piszą o tym)
7.Reasumując silnik normalnie pracuje nic nie dzwoni , nie tarabani "kopa" ma,oleju bierze 0,15 l /1000km ale to norma przy przebiegu 224000km (pewnie uszczelniacze)tylko ta kontrolka i buzzer (może to elektronika a tu jestem zielony) .
Będę wdzięczny za podpowiedzi a i rad też mogę udzielić -pozdrawiam