[b3 1,8 89r] Problem z zimnym silnikiem + pare innych pytań
: 05 sie 2007, 19:00
Witam serdecznie!
Wybaczcie, że odwiedzam Was ostatnio tak rzadko, ale znalazłem drugą pracę i mam duuużo mniej czasu.
Teraz przejdę do sedna mojego postu, czyli pytań:
1) Po odpaleniu silnika, wszystko wygląda normalnie, do momentu wyjechania i dodania gazu - zaczyna mi telepać całym samochodem i to dość mocno. Dzieje się tak nawet po rozpędzeniu do 80km/h. Więcej bałem się jechać z "drgawkami" by nie zepsuć czegoś. To jest moje w tym momencie zasadnicze pytanie: jak to naprawić, by tak się nie działo?
2) Mam ładowanie na poziomie 13,76V (zapalone tylko światła z przodu, te normalne nie postojówki). Czy tyle wystarczy? Jak zdjąłem klemy, moja audica wytrzymała włączenie wszystkich świateł (prócz przeciwmgłowych), wycieraczek, dmuchawy zimna na 100%, zgasła już po włączeniu ogrzewania tylnej szyby i radia... Czy wystarczy jak wymienie regulator napięcia i/lub szczotki, czy od razu rozglądać sie za nowym, używanym alternatorem?
3) W mojej okolicy działa firma pseudo tuningowa. Montują oni gratis zamiast katalizatora strumienicę (zostawia się ja w rozliczeniu), czy jest sens to wymieniać, jakie da korzyści, a co mogę zniszczyć w ten sposób :>
A dodam jeszcze, że wypadła mi ta rurka (z lewej strony dochodząca do reflektora), oraz taka druga, która wychodzi z silnika i dochodzi do niej w połowie przed filtrem powietrza... Czy to ma duże znaczenie?
Z góry dziękuję za wszystkie odpowiedzi...
Pozdrawiam
LAPTI
PROSZĘ MODA/ADMINA o niekasowanie ponownie mojego tematu, a jedynie napisanie mi na pw, że nadal jest źle - postaram się to poprawić!
Wybaczcie, że odwiedzam Was ostatnio tak rzadko, ale znalazłem drugą pracę i mam duuużo mniej czasu.
Teraz przejdę do sedna mojego postu, czyli pytań:
1) Po odpaleniu silnika, wszystko wygląda normalnie, do momentu wyjechania i dodania gazu - zaczyna mi telepać całym samochodem i to dość mocno. Dzieje się tak nawet po rozpędzeniu do 80km/h. Więcej bałem się jechać z "drgawkami" by nie zepsuć czegoś. To jest moje w tym momencie zasadnicze pytanie: jak to naprawić, by tak się nie działo?
2) Mam ładowanie na poziomie 13,76V (zapalone tylko światła z przodu, te normalne nie postojówki). Czy tyle wystarczy? Jak zdjąłem klemy, moja audica wytrzymała włączenie wszystkich świateł (prócz przeciwmgłowych), wycieraczek, dmuchawy zimna na 100%, zgasła już po włączeniu ogrzewania tylnej szyby i radia... Czy wystarczy jak wymienie regulator napięcia i/lub szczotki, czy od razu rozglądać sie za nowym, używanym alternatorem?
3) W mojej okolicy działa firma pseudo tuningowa. Montują oni gratis zamiast katalizatora strumienicę (zostawia się ja w rozliczeniu), czy jest sens to wymieniać, jakie da korzyści, a co mogę zniszczyć w ten sposób :>
A dodam jeszcze, że wypadła mi ta rurka (z lewej strony dochodząca do reflektora), oraz taka druga, która wychodzi z silnika i dochodzi do niej w połowie przed filtrem powietrza... Czy to ma duże znaczenie?
Z góry dziękuję za wszystkie odpowiedzi...
Pozdrawiam
LAPTI
PROSZĘ MODA/ADMINA o niekasowanie ponownie mojego tematu, a jedynie napisanie mi na pw, że nadal jest źle - postaram się to poprawić!