[B3 2.0 16v 6a]ustawianie zapłonu, który sposób wlaściwy?
: 19 sty 2012, 20:14
wiem koledzy, że było wielokrotnie przerabiane, ale nikt jednoznacznie nie określił jak w końcu to zrobić... czy usatwić na 0 i niby silnik sam sobie ustawi, czy raczej na 6 przed GMP? U mnie walcze z falowaniem i sam nie wiem... wszystko wskazuje na zapłon, bo objawy wskazują na wypadanie zapłonu ... no nic będę musiał eksperymentować ...
Dodam, że jak ustawie zapłon na 0 to chodzi równo jak szwajcarski zegarek.
Co sądzicie o tym?
Jeśli niejesteś pewien jak masz ustawiony aparat to ustaw rozrzad na zero i aparat na kreskę (0). Po tym rozgrzej go do około 80 st. i dopiero odłącz mu czujnik temp ustaw sobie wolne obroty utrzymuj obroty około 2100 do 2500 i reguluj zapłon na 6+- 1 jeśli to juz ustawiłeś możesz puścić obroty i teraz dopiero założyć czujnik spowrotem i przegazować go powyżej 3500 3 razy.
Dodam, że jak ustawie zapłon na 0 to chodzi równo jak szwajcarski zegarek.
Co sądzicie o tym?
Jeśli niejesteś pewien jak masz ustawiony aparat to ustaw rozrzad na zero i aparat na kreskę (0). Po tym rozgrzej go do około 80 st. i dopiero odłącz mu czujnik temp ustaw sobie wolne obroty utrzymuj obroty około 2100 do 2500 i reguluj zapłon na 6+- 1 jeśli to juz ustawiłeś możesz puścić obroty i teraz dopiero założyć czujnik spowrotem i przegazować go powyżej 3500 3 razy.