Strona 1 z 1
[80 B4 Coupe 2.0 ABK] przepustnica
: 21 sty 2012, 00:53
autor: dawidd990
Witam zmieniał ktos przepustnice od audi 2.0 115km na inna od innego silnika np od v6 i czy duzo przerabiania?
: 21 sty 2012, 09:25
autor: krisiun1
Np od V6 pasuje ale razem z silnikiem no i roboty z przełożeniem też troszku będzie.A tak poważnie to zapomnij.
: 21 sty 2012, 09:57
autor: romeo
a można znac twój cel takiej przeróbki?ze niby ori od ABK niespełnia twoich wymagań?
: 21 sty 2012, 21:58
autor: dawidd990
patrze mu moc zwiekszyc
: 22 sty 2012, 09:07
autor: romeo
dawidd990 pisze:patrze mu moc zwiekszyc
<rotfl2> kolego przyznam ze mnie rozbawiłeś, jezeli chodzi o ten silnik to doprowadz go do stanu jak najbardziej zbizonego do ori i nic wiecej z niego nie wycisniesz ale to nie ten dział i <bylo> wiec poszukaj o zwiekszaniu mocy w ABK
: 22 sty 2012, 17:29
autor: dawidd990
własnie silnik juz zrobiłem nowe tłoki pierscienie korbowody od nowszego modelu auta panewki głowica zplanowana kapitalny remont robiłem silnika moc ma ale jeszcze troche mało patrze co jeszcze mozna zrobić
: 22 sty 2012, 19:53
autor: krisiun1
Na pewno nie przepustnica od V6, jedyny hardcore który możesz zafundować temu silnikowi to turbina i koniec silnika w krótkim czasie.A skoro chcesz więcej mocy to zmień auto na takie z silnikiem jaki Ci pasuje bo mody nie zawsze wychodzą tak jakbyśmy chcieli.
: 23 sty 2012, 08:17
autor: romeo
dawidd990 pisze:korbowody od nowszego modelu auta panewki głowica zplanowana
i uważasz że tym sposobem bedzie miał ten silnik wiecej mocy niz seryjnie? :roll: bo chyba to chcesz osiągnąc
jesli silnik nie ma zadnych bolączek i jak twierdzisz moc ma to poprostu utrzymaj go w takim stanie dbaj o niego a posłuży ci długie lata a jesli moc ci nie wystarcza to tylko inny silnik
: 23 sty 2012, 22:48
autor: dawidd990
jaki silnik byłby najlepszy V6 czy 5cylindrowy
: 24 sty 2012, 17:09
autor: Francis1982
Myślisz o swapie? 5 cylindrów ma lepszy klang a V6 troszkę więcej mocy. Poza tym reszta ci nie wytrzyma. Sprzęgło, skrzynia, komputer i cała elektronika do zmiany. W dodatku nikt ci tego nie ogarnie. Musiałbyś kupić drugie bite auto i przekładać krok po kroku. Lepiej zmienić całe auto... No i nikt nie da ci gwarancji, że to będzie chodziło super.
Mam jeszcze swoje ABK i jak rzeczywiście brakuje ci mocy to zostaje B4 2.8 AAH (174 KM) lub Audi A4 2.8 ACK(192 KM). Wyjdzie taniej i szybciej. Poza tym licz się z tym, że V-ki są "nieco" droższe w utrzymaniu i mają swój apetyt. Miałem ten sam problem co ty i kupiłem zetora 1,9 TDi. Wyszło i tak ekonomiczniej a frajda z przyspieszenia do setki na trójce robi wrażenie. Tylko mam trochę rzeczy do ogarnięcia ale i tak jest super....
: 24 sty 2012, 19:51
autor: rafalaudi1
Francis1982, mam na placu całego sedana 1Z. Zastanawiam się czy nie ładować go do Coupe jak Pan wezwie 2.0 16V.
Zastanawia mnie ile musiałbym się bawić aby wyciskał poniżej 10s do 100km/h?
Masz jakieś rady?
: 25 sty 2012, 10:57
autor: Francis1982
A zetor na pierburgu? Słyszałem, że boscha jest nieco trudniej przerobić. Jest trochę mniej "adaptowalny" do przeróbek. Ale da się. O to chodzi, że TDi ma piękny moment obrotowy (po chipie i wtryskach blisko 280 Nm a 2.0 ABK 8v ma zaledwie 170 Nm). Za to TDi nie pociągniesz powyżej 200 km/h. To zależy co chcesz.
[ Dodano: 2012-01-25, 13:17 ]
dawidd990 pisze:patrze mu moc zwiekszyc
Zapraszam
http://www.skn-tuning.de/en/kategorie78 ... rzeugtyp=1&
Jak już tak lubisz kasę wydawać. Chyba mają gdzieś w Polsce siedzibę.
A montaż Turbo.... Czytałem na forum, że ABK trzeba odprężyć.