[B2 2.2 JT] strzaly na gazie, brak mocy ...
: 07 sie 2007, 12:39
Witam,
Od miesiaca jestem w Anglii i od dwoch tygodni zaczynam miec problemy ze swoim coupe . Glowny problem polega na strzalach gazu podczas jazdy na niskich obrotach lub obciazonym silniku ( np. jazda pod wzniesienie na autostradzie) , do tego silnik stracil moc i na gazie max 120 km/h.... . Na benzynie sytuacja jest lepsza , spadek mocy malo odczuwalny. Jedynie podnioslo sie spalanie i do 3000 obr. tak jakby nie przepalal paliwa, a do tego po kazdym strzale na gazie samochod przez okolo 15 minut nie jezdzi na PB . Na gazie jak i na PB podniosly sie obroty na biegu jalowym o 200. Strzaly na gazie byly z kazdym dniem czestsze i jezdze tylko na PB obecnie. Na razie papierem sciernym przetarlem palec i kopulke,ale nic to nie pomoglo. Podejrzewam,ze przyczyna tego moze byc pzrestawienie zaplonu. Czy by mi mogl ktos napisac jak sie ustawia krok po kroku zaplon :idea: Z gory dzieki za pomoc.
pozdr.
ps. to co sie dowiedzialem - w anglii LPG sklada sie z 90% propanu i 10 % butanu. Czy inny sklad LPG moze byc przyczyna w/w problemow?
Od miesiaca jestem w Anglii i od dwoch tygodni zaczynam miec problemy ze swoim coupe . Glowny problem polega na strzalach gazu podczas jazdy na niskich obrotach lub obciazonym silniku ( np. jazda pod wzniesienie na autostradzie) , do tego silnik stracil moc i na gazie max 120 km/h.... . Na benzynie sytuacja jest lepsza , spadek mocy malo odczuwalny. Jedynie podnioslo sie spalanie i do 3000 obr. tak jakby nie przepalal paliwa, a do tego po kazdym strzale na gazie samochod przez okolo 15 minut nie jezdzi na PB . Na gazie jak i na PB podniosly sie obroty na biegu jalowym o 200. Strzaly na gazie byly z kazdym dniem czestsze i jezdze tylko na PB obecnie. Na razie papierem sciernym przetarlem palec i kopulke,ale nic to nie pomoglo. Podejrzewam,ze przyczyna tego moze byc pzrestawienie zaplonu. Czy by mi mogl ktos napisac jak sie ustawia krok po kroku zaplon :idea: Z gory dzieki za pomoc.
pozdr.
ps. to co sie dowiedzialem - w anglii LPG sklada sie z 90% propanu i 10 % butanu. Czy inny sklad LPG moze byc przyczyna w/w problemow?