Strona 1 z 1

[B3 2.0 6a] chyba jednak krokowiec u mnie jest zepsuty

: 13 lut 2012, 19:00
autor: audi_sport
witam, u mnie z tym falowanie doszedłem ostatnio do kolejnego wniosku ... Otóż to falowanie jest tak nieregularne, że jedynie chyba pozostał tylko krokowiec ... jak krokowiec dostał z młotka na pracującym silniku to o dziwo obroty się uspokoiły ... jednak dziwne jest to, że jak po jakimś czasie zaczął znowu falować to po drugim uderzeniu już nie było takiej reakcji ( nie przestał falować ...). Fakt jest taki, że miałem drugi krokowiec na podmianę i było to samo ... czyżby dziwnym trafem oba były zepsute? Musze skombinować i pożyczyć od kogoś działający, chyba tylko tak to wykluczę ... A jakby coś to ma ktoś sprawny do sprzedania? Mój nie reaguje na: benzynę ekstrakcyjna, na nitro, czyszczenie i na młotek już też przestał :P

: 13 lut 2012, 19:19
autor: kaline1984
16v to wielka łamigłówka.U mnie mam gaz problemy z falowaniem załatwiłem lewym powietrzem. To znaczy odpiąłem jeden przewodzik ten od serwa przy zaworze zwrotnym plus wolna odma czyli odpięta od filtra i zdjęta rurka, która łączy odmę za silnikiem z wtryskiem rozruchowym na niej mam filierek od paliwa

: 13 lut 2012, 19:31
autor: audi_sport
kaline1984 pisze:16v to wielka łamigłówka.U mnie mam gaz problemy z falowaniem załatwiłem lewym powietrzem. To znaczy odpiąłem jeden przewodzik ten od serwa przy zaworze zwrotnym plus wolna odma czyli odpięta od filtra i zdjęta rurka, która łączy odmę za silnikiem z wtryskiem rozruchowym na niej mam filierek od paliwa
czyli, po kolei bo nie wiem czy dobrze zrozumiałem :P nie zaślepiałeś nic tylko pozwalasz żeby silnik ciągnął "lewe" powietrze ?? jeśli coś źle zrozumiałem to wytłumacz mi proszę :) bo chyba tak zrobię i będę miał świety spokój ... Napisz po kolei co i jak ... jak wygląda odma to doskonale wiem, ale chciałbym abyś mi po kolei napisał co i jak ... od obudowy filtra, przez ten wężyk co idzie do rozruchowego, na serwie skończywszy ...