Strona 1 z 1
[B3 2.0 6a] chyba jednak krokowiec u mnie jest zepsuty
: 13 lut 2012, 19:00
autor: audi_sport
witam, u mnie z tym falowanie doszedłem ostatnio do kolejnego wniosku ... Otóż to falowanie jest tak nieregularne, że jedynie chyba pozostał tylko krokowiec ... jak krokowiec dostał z młotka na pracującym silniku to o dziwo obroty się uspokoiły ... jednak dziwne jest to, że jak po jakimś czasie zaczął znowu falować to po drugim uderzeniu już nie było takiej reakcji ( nie przestał falować ...). Fakt jest taki, że miałem drugi krokowiec na podmianę i było to samo ... czyżby dziwnym trafem oba były zepsute? Musze skombinować i pożyczyć od kogoś działający, chyba tylko tak to wykluczę ... A jakby coś to ma ktoś sprawny do sprzedania? Mój nie reaguje na: benzynę ekstrakcyjna, na nitro, czyszczenie i na młotek już też przestał
: 13 lut 2012, 19:19
autor: kaline1984
16v to wielka łamigłówka.U mnie mam gaz problemy z falowaniem załatwiłem lewym powietrzem. To znaczy odpiąłem jeden przewodzik ten od serwa przy zaworze zwrotnym plus wolna odma czyli odpięta od filtra i zdjęta rurka, która łączy odmę za silnikiem z wtryskiem rozruchowym na niej mam filierek od paliwa
: 13 lut 2012, 19:31
autor: audi_sport
kaline1984 pisze:16v to wielka łamigłówka.U mnie mam gaz problemy z falowaniem załatwiłem lewym powietrzem. To znaczy odpiąłem jeden przewodzik ten od serwa przy zaworze zwrotnym plus wolna odma czyli odpięta od filtra i zdjęta rurka, która łączy odmę za silnikiem z wtryskiem rozruchowym na niej mam filierek od paliwa
czyli, po kolei bo nie wiem czy dobrze zrozumiałem
nie zaślepiałeś nic tylko pozwalasz żeby silnik ciągnął "lewe" powietrze ?? jeśli coś źle zrozumiałem to wytłumacz mi proszę
bo chyba tak zrobię i będę miał świety spokój ... Napisz po kolei co i jak ... jak wygląda odma to doskonale wiem, ale chciałbym abyś mi po kolei napisał co i jak ... od obudowy filtra, przez ten wężyk co idzie do rozruchowego, na serwie skończywszy ...