[ B3 3A ] potencjometr przepłwyomierza
: 15 lut 2012, 13:35
Przeczytałem na forum, że falujące obroty i spadki obrotów podczas jazdy na luzie lub na sprzęgle to wina potencjometru przepływomierza.
odpiąłem kostkę od niego i poprawiło, to znaczy podczas jazdy na LPG silnik po wciśnięciu sprzęgła już się nie dławi, obroty spadają równomiernie do 900. ( wcześniej spadały do 400 czasem i wracały na 900, a czasem nawet silnik gasł ).
wiem, że odłączenie go powoduje większe spalanie benzyny dlatego że wtedy silnik działa w trybie awaryjnym i nie bierze pod uwagę sondy Lambda.
i tu moje pytanie czy odłączenie tego potencjometru będzie miało wpływ również na spalanie LPG?
dodam że LPG I gen. nie ma komputera i żadnego sterownika, więc nie korzysta z sondy Lambda.
odpiąłem kostkę od niego i poprawiło, to znaczy podczas jazdy na LPG silnik po wciśnięciu sprzęgła już się nie dławi, obroty spadają równomiernie do 900. ( wcześniej spadały do 400 czasem i wracały na 900, a czasem nawet silnik gasł ).
wiem, że odłączenie go powoduje większe spalanie benzyny dlatego że wtedy silnik działa w trybie awaryjnym i nie bierze pod uwagę sondy Lambda.
i tu moje pytanie czy odłączenie tego potencjometru będzie miało wpływ również na spalanie LPG?
dodam że LPG I gen. nie ma komputera i żadnego sterownika, więc nie korzysta z sondy Lambda.