Strona 1 z 1
[B4 2.0 16v] Mega spalanie silnik ACE
: 13 mar 2012, 11:42
autor: Bartek
Witam
Zacznę od tego że nie ma żadnych dziwnych objawów obroty w normie, przyspieszenie chyba też a spalanie około 20l i na trasie przy spokojnej jeździe nie spada poniżej 15l. Gdzie w okolicy warszawy można to zdiagnozować lub co sam mogę sprawdzić??
: 13 mar 2012, 12:06
autor: maciejtnysa
kolego na początku sprawdziłbym sondę lambda
moja bryczka nie przekroczyła w zimie 13 litrów
: 13 mar 2012, 20:05
autor: Bartek
A jest ktoś z okolic wawy ogarnięty w tych silnikach?? A na dodatek to ośka
: 13 mar 2012, 20:12
autor: kroliqster
pierwsze co to vag w reke a nie rozmyslac a to a tamto. Wtryski moga lac albo lambda podlaczyc pod kompa i nie gdybac jak zlote roczka z pseudo warsztatu... jak bys mial blizej do mnie chetnie bym ci go podlaczył
: 14 mar 2012, 01:06
autor: chmiel25
W tym silniku Vagiem to se możesz, Poszukać miłości albo szczęścia.
Miernik w ręke z forum weż schematy i opisy jak sprawdzać oporność poszczególnych czujników. Zmierz opór sondy i czujnika temp, później regulator ciśnienia, odłącz wtrysk rozruchowy. Jeszcze możesz zmierzyć potencjometr wychyłu tarczy spiętrzającej.
Ze złych wiadomości to jesteś sam bo nikt tego nie naprawi i nie pomoże.\
I jesteś sam i kilka osób z forum, mechanicy się tego nie tykają.
Bo nie wiedzą.
Jak coś pomogę i doradze.
: 18 mar 2012, 10:24
autor: rafalaudi1
Ja jak brałem się za regulacje to zaczeły się dziać rzeczy typu wlewam bańkę 20 litrów odpalam kopci jak smok pół godziny pracy silnika i silnik gaśnie. Co sie stało? Co sie stało? znów coś zepsułem? Nie brakło paliwa. Spalanie chyba ze 40 litrów na sto.
Silnik ciężki do ogarnięcia.
Pisz do takich ludzi jak ziemor. Według mnie ma naprawdę sporo wiedzy a do tego jest potrzebny elektronik z zamiłowania.
: 19 mar 2012, 10:04
autor: Bartek
Właśnie o to mi chodzi ja jestem zupełnie zielony w tych sprawach a problem jest coraz większy. Więc pilnie potrzebny mi ktoś kto ma pojęcie o tym silniku
: 20 mar 2012, 17:07
autor: Słonik
Lejące wtryski, czujnik temperatury do ECU[podaje cały czas niską temp plynu chłodzącego], nie dzialajaca sonda lambda, to wszystko jest do sprawdzenia za pomocą najprostszego miernika elektronicznego, szukaj na forum.
Zacznijmy od czujnika temp. z tylu glowicy, 2piny, bialy, podepnij sie pod kabelki do niego miernikiem po uprzednim rozgrzaniu auta i powiedz jaka opornosc[Ohmy] pokazuje miernik i jaka temp wskazuje wskaznik na desce.