Strona 1 z 1

[b3 1.8 PM] osprzęt silnika - zawór magnetyczny?

: 24 mar 2012, 12:02
autor: Tomcio90
Cześć wszystkim. Od niedawna mam ETKĘ i według jej schematów mój silnik powinien posiadać aparat zapłonowy z podciśnieniową regulacją wyprzedzenia kąta zapłonu. I tym podciśnieniem steruje nijaki zawór magnetyczny. U mnie tego wszystkiego w momencie kupna nie było a zaczynam prace nad autem i w pierwszej kolejności chcę doprowadzić silnik i jego osprzęt do ładu. I teraz pytanie - jak to jest u Was w Waszych silnikach? Ten cały zawór magnetyczny występuje? Jeśli tak, to jak jest podłączony? W ETCE są 2 rubryki: pierwsza ma numer F 8A-L-500 000 i zawiera wyżej wspomniany zawór magnetyczny a w drugiej F 8A-M-000 001 tego zaworku już nie ma. Jak mam rozumieć te symbole?

[ Dodano: 2012-03-24, 12:15 ]
Nie wiem czy dobrze myślę ale te numery to numery nadwozia?

: 24 mar 2012, 13:00
autor: jaco80
U mnie w Jetronicu zawór ten jest zintegrowany w korpusie wtrysku. Jest sterowany wyłącznikiem biegu jałowego. Od niego idzie wężyk do gruszki na aparacie zapłonowym.