Strona 1 z 2

[2.0 ABT] Co to za części ??? i co spełniają ??

: 01 kwie 2012, 11:24
autor: slawko099
Witam wszystkich ma pytanko co to za części i co one spełniają jedna z nich to :

Obrazek Obrazek
ta dysza to ma być wkręcona do oporu czy na parę obrotów jak tak to na ile ?

2

Obrazek

: 01 kwie 2012, 11:32
autor: Jarewa
1- termostat - zawór podciśnieniowy do otwierania zamykania klapy gorącego powietrza
2- zawór- spalanie oparów paliwa z zbiornika

Ile wkręcona nie wiem tego się nie rusza zawór musi puszczać podciśnienie w przypadku
+5st.

: 01 kwie 2012, 11:37
autor: slawko099
czyli co ?? ja to wkęciłem i nie mam pojęcia jak było wcześniej :\

i czy po przestawieniu będzie się coś działo spalanie większe nierówna prace silnika albo coś ????

: 01 kwie 2012, 19:24
autor: Jarewa
LPG masz?

: 01 kwie 2012, 19:26
autor: slawko099
tak lpg

: 01 kwie 2012, 20:04
autor: Jarewa
To ta funkcja jest niedozwolona przy lpg. wyjmij rurkę od mono wtrysku i zaślep.

: 01 kwie 2012, 20:34
autor: slawko099
czyli którą bo nie bardzo jestem kumaty w tym temacie. Był bym wdzięczny za dokładny opis jak i co zrobić

: 05 kwie 2012, 09:28
autor: karolas123
Kolega Jarewa, troszkę sie myli. Do do gazu nic nie trzeba zaślepiać. Daruj sobie to bezcelowy zabieg i nie polepszy parametrów pracy silnika, bo jesli klapa sie nie otworzy to jeż bedzie cały czas grzał. Jesli jest sprawne to winy nie szukaj tutaj tylko wyreguluj instalacje gazową.
Jeżeli ruszyłeś śrubę od tego termostatu do klapy poprostu kup inny który nie był kombinowany.

: 05 kwie 2012, 17:50
autor: Jarewa
Gorący jeż gorące powietrze pogorszy osiągi na gazie, a skoro grzebał to może otwierać ciągle bo przestawił temperaturę otwarcia, tak kupno dobrego i wstawienie będzie ok, ale po co kupować jak można zaślepić wąż od mono wtryska i też będzie ok.

A jaki wąż ten co idzie od tego termostatu do mono wtryska ( przepustnicy).

: 05 kwie 2012, 18:09
autor: BLUECONECT
...a ja się martwię, że u mnie 'jeż' nie grzeje- da się sprawdzić bez zdejmowania zespołu wtryskowego czy działa, np. podkładając rękę pod kolektor ssący? Ma ktoś jakiś patent? ;-)

: 05 kwie 2012, 18:12
autor: Jarewa
Miernikiem oporność. Kabelek względem korektora.

Jak dojdziesz ręką od spodu to też można ale tylko wtedy kiedy silnik zimny i włączamy zapłon na paręnaście minut. Nie można sprawdzać na odpalonym bo trzeba pamiętać że układ chłodzenia ogrzewa kolektor sący.

: 05 kwie 2012, 18:17
autor: BLUECONECT
...a mógłbyś podać Jarewa jaka ta rezystancja powinna być -czyli podpiąć miernik do tego jednego kabelka a drugi do masy? ;-)

: 05 kwie 2012, 18:22
autor: Jarewa
Tak do masy, oporność poniżej 1 Ohm.

: 05 kwie 2012, 18:32
autor: slawko099
ok to możecie mnie naprowadzić który wąż mam zaślepić ???

: 05 kwie 2012, 18:37
autor: BLUECONECT
...cienki wężyk podciśnienia(bezbarwny) z lewej strony "patelni"...
Ja kombinowałem też z tym wężykiem i nic to nie dało a też mam gaz (nowy :!: )
W tej chwili mam go wpiętego cały czas a klapka zimne/gorące powietrze działa prawidłowo ;-)