Strona 1 z 2
[80 B4 2.0ABK]brak sygnału na wtryskiwaczu
: 04 kwie 2012, 17:02
autor: jacek199315
zacznę od początku
ok mies temu wracając z trasy zaczęło brakować mi gazu wiec
przełączyłem na benzynę i jazda do domu
po ok 25km auto zaczęło tracić moc po wyłączeniu i włączeniu stacyjki auto znowu jechało lecz po kolejnych 5 km zdechło na amen sprawdziłem paliwa ponad pól zbiornika pompka podaje paliwo ale wtryski nie okazało sie ze nie dostają sygnału z ecu
co może być przyczyną
z góry dzieki za odp
: 04 kwie 2012, 17:56
autor: paskud
To za mało co się dowiedziałeś. Sprawdź iskrę, jeśli jest wykluczysz czujnik Halla.
: 04 kwie 2012, 17:57
autor: goldi j51
Na początek to
_uwaga
a póżniej iskra jest :?:
: 04 kwie 2012, 18:20
autor: krisiun1
Kostka stacyjki.
: 04 kwie 2012, 18:29
autor: jacek199315
Iskra jest auto jezdzi na gazie ale na pb za huhu kostka stacyjki mieniana
[ Dodano: 2012-04-04, 18:32 ]
Dzis podczas powrotu do domu auto zaczelo zupelnie warjowac po wcisniecu pedala sprzegla obroty wskakuja na 3tys a po chwili spadaja i silnik gasnie a na niskich obrotach szarpie
[ Dodano: 2012-04-05, 13:14 ]
Dzis podpiolem audika pod kompa bledow brak. Same wtryski dzialaja jak podawalem napiecie bezposrednio na wtrysk to rozpylal mechanik mowil ze to wina przeplywki i kompa jednak po podmianie jednego i drugiego nadal cisza
: 05 kwie 2012, 16:12
autor: krisiun1
A sprawdzałeś czy centralka bądź emulator wtrysków przy centralce LPG nie powoduje braku napięcia na wtryskach paliwowych.
: 14 kwie 2012, 14:46
autor: jacek199315
centralka gazu wyjęta a sygnał sprawdzany na wyjsciu z ecu
juz niewiem co mu dolega chodzi coraz gozej
[ Dodano: 2012-04-07, 13:32 ]
dzis po wymianie wszystkich opasek zaciskowych i weza od odmy ustabilizowałem obroty juz nie szarpie az tak mocno ale jednak
po sprawdzeniu na wyjsciu z ecu jest brak sygnału a na wtyczce od wtryskiwacza na obydwu przewodach jest masa mimo ze kable nie przerwane i nie ma nigdzie zwarc byłem w 3 warsztatach i nigdzie nie chca tego naprawiac
[ Dodano: 2012-04-11, 22:32 ]
dla silnika zupełnie zaczeło odwalac obroty trzymaja sie od samego odpalenia na 4000-4200
pali bardzo ciezko gozej niz zimą a do majovwki coraz blizej i chciał bym wyrobic sie z wszelakimi naprawami
(jeszcze troche to go kurrrrrrrrrr** zezlomuje )
mam co prawda jeszcze 2 motory 2.8 v6 i 2.3 ale brak kasy na swap
[ Dodano: 2012-04-14, 14:45 ]
dzis podczas testów audik tak jak by łapał na pb i fakt po podlaczeniu do oscyloskopu było widac ze sygnał czasami sie pojawia lecz po kilku testach znowu zanikł
: 15 kwie 2012, 11:48
autor: Audi 80 Polska
jacek199315 pisze:a na wtyczce od wtryskiwacza na obydwu przewodach jest masa mimo ze kable nie przerwane
A gdy próbujesz palić to czy pojawia się plus na jednym z pinów wtyczki wtryskiwacza (mierząc między wtyczka a masą)?
: 18 kwie 2012, 15:57
autor: jacek199315
czasami sie pojawiał ale to moze raz na 5 prób
a co ciekawe to wczoraj w czsie jazdy nagle uruchomiło sie pb i zacza sam przyspieszac po zatrzymaniu sie obroty zmalały z 3,5 tys dopiero po odłaczeniu pompki teraz sa otwarte cały czas
: 18 kwie 2012, 16:47
autor: Audi 80 Polska
Może masz coś z przekaźnikiem pompki paliwa on załącza grzanie sondy, pompkę paliwa i zasilanie dla wtryskiwaczy.
: 18 kwie 2012, 19:00
autor: romeo
hmmmm po głowie chodzi mi przekaznik 30 jeżeli go nie sprawdziłes to zrób to
: 19 kwie 2012, 17:59
autor: jacek199315
przekaźnik 208 od paliwa był przegrzany jak go rozebrałem to zobaczyłem ze najwyższy styk był przegrzany bo az czarny po wymianie dalej nic zastanawiam się czy nie poszło nic pod tablica bezpieczników
przekaźnik 30 sprawny napięcie na kompie od 12,4v 13,5 w czasie pracy silnika
teraz doszedł padnięty silniczek krokowy (silnik nie trzyma niskich obrotów)
: 20 kwie 2012, 06:31
autor: czarekj
przekaźnik 30 sprawny napięcie na kompie od 12,4v 13,5 w czasie pracy silnika
Ja takie wartości uznaję za nieprawidłowe i szukam przyczyny usterki.
Prawidłowo działający alternator dostarcza min. 13,8 V. Przy spadku na instalacji ok. 0,1 0,2 V napięcie podawane przez VAG nie powinno być niższe niż ok. 13, 5 V w dowolnych warunkach pracy.
: 20 kwie 2012, 17:32
autor: jacek199315
przekaznik 30 wymieniony i nadal nic
: 21 kwie 2012, 18:04
autor: Jarewa
Jedź do gaziarza niech sprawdzi odcięcie wtrysków. Jeżeli jest poprawne to masz uwalone ECU prawdopodobnie przez masę silnika, że jak byś zakładał to ją popraw bo znów padnie.