Strona 1 z 1
[1.8 SF] Gaznik od Poloneza
: 16 kwie 2012, 16:41
autor: Audi88
Witam.. mam problem z moim gaznikiem od dluzszego czasu.. raz za duze obroty raz za male... ciezko odpala.. jednym slowem katastrofa. Wyczytalem ze mozna wsadzic gaznik od poloneza podobno lepszy ? wicie co potrzeba do takij przerobki ?
: 16 kwie 2012, 18:11
autor: maniek887
nie wiem co dokładnie jest potrzebne do przeróbki ale jak będziesz gaźnik kupował to wybieraj taki z obydwoma przepustnicami jednakowej wielkości bo te z jedna mniejszą sa mało ekonomiczne i źle się regulują , pod względem ekonomi zużycia paliwa najlepsze były stare gaźniki od dużego fiata z podciśnieniowa druga gardzielą .
: 16 kwie 2012, 23:04
autor: Audi 80 Polska
: 18 kwie 2012, 14:58
autor: Audi88
a ktos z naszego forum juz przerabial na taki gaznik ?
i jezeli kupie taki gaznik to podejdzie do 1.8 ?
http://allegro.pl/polonez-gaznik-1-6-wy ... 46459.html
: 19 kwie 2012, 21:03
autor: turbofin
Podejdzie kazdy z Fiata 125p czy z Poloneza.
Na tej stronce masz caly opis
https://audi80.pl/b3-18s-jv-modyfika ... t46656.htm
Jest tam równiez opisane co zrobic z seryjnym gaznikiem weber, aby uzyskac jak najlepsze osiągi.
: 19 kwie 2012, 21:45
autor: Audi 80 Polska
: 20 kwie 2012, 00:17
autor: Audi88
okej dzikeuje bardzo
: 22 kwie 2012, 23:06
autor: turbofin
Jak będziesz mial jakieś problemy to służę pomocą
Na tak przygotowanym gaziorze powinieneś objechać wszystkie 1.8 90 PS a może i 1,8 115PS
: 23 kwie 2012, 00:30
autor: Audi88
A jak wyglada spalanie ?
Aha.. i czy to moga byc gazniki z poloneza 1.6 ? tez wgl byly polonezy 1.8 ?
: 23 kwie 2012, 10:04
autor: turbofin
Ja miałem to tak zrobione, że głównie latało w gazie. LPG palilo przyzwoicie od 8,5 l do 13, średnio mieściła się w 10. Osiągi całkiem przyzwoite 10,4s do setki i 205 Vmax.
Benzynkę zrobiłem tylko do ścigania, nie jestem wstanie określić ile litrów, ale grubo ponad normę, ale osiągi były zaskakujące jak na ten silnik, 9,4 do setki i 215 Vmax.
Moga być od 1,6 i nie było od 1,8.
Benzyny paliła dużo bo miałem wyjęta zwężkę z I i II przelotu i nie było wcale dyszy paliwowej na II gardziel. Seryjnie jest zwężka 26mm i 27 a ja w jej miejsce wstawiłem kawałek rurki co dało pełne przeloty 2 X 34mm.
Ciężko zestroić na takich przelotach, ale jak Ci sie to uda to napewno bedziesz zadowolony :mrgreen:
: 23 kwie 2012, 11:38
autor: Audi88
bo nie wiem czy lepiej kupic takiego jak moj po renowacji ze okolo 300 zl czy lepiej kupic gaznik od poloneza za stowke i tez z nim sie grzebac
[ Dodano: 2012-05-01, 14:02 ]
Dobra kupilem nowiutki gaznik od poloneza.. i niedlugo biore sie za rezanko