[b3 2.0E 88r] wymiana silnika z 2.0e na 1,9e
: 22 kwie 2012, 04:07
koledzy co mi potrzebne będzie lub też czy podejdzie to bez większych problemów taka zamiana-znalazłem goły silnik 1,9e
http://allegro.pl/silnik-audi-80-1-9e-w ... 33765.html
co sądzicie na ten temat mój to już masakra-olej 1-2L na 1tyś km niebiesko za nim na postoju że wystać się nie da, teraz własnie coś mi w ukł.chłodzenia padło i złapal tak sporo ponad 90stopni i nie wiem czy się nie przegrzał-ma nie równe obroty, wieje zimnym,pokazuje brak płynu czerwony czujnik a jak odkręce korek to wysadza mi płyn zbiorniczkiem, wiatraki się załączają ale na krótko jakoś no i gaśnie, nie trzyma obrotów.
poradźcie coś z tym silnikiem czy wymieniać czy robić jakoś ten,tylko co robić w nim zaznaczam to już moje drugie 2.0E tylko tamto było też już chyba takie nie za tęgie
a dodam ze dysponuje kwotą tak około 1400zł razem z robocizną no i mam rozwalony przepływomierz to kolejne około 200zł czy remont czy wymiana więc silnik z robocizną chciałbym zamknąć w kwocie 1200zł
http://allegro.pl/silnik-audi-80-1-9e-w ... 33765.html
co sądzicie na ten temat mój to już masakra-olej 1-2L na 1tyś km niebiesko za nim na postoju że wystać się nie da, teraz własnie coś mi w ukł.chłodzenia padło i złapal tak sporo ponad 90stopni i nie wiem czy się nie przegrzał-ma nie równe obroty, wieje zimnym,pokazuje brak płynu czerwony czujnik a jak odkręce korek to wysadza mi płyn zbiorniczkiem, wiatraki się załączają ale na krótko jakoś no i gaśnie, nie trzyma obrotów.
poradźcie coś z tym silnikiem czy wymieniać czy robić jakoś ten,tylko co robić w nim zaznaczam to już moje drugie 2.0E tylko tamto było też już chyba takie nie za tęgie
a dodam ze dysponuje kwotą tak około 1400zł razem z robocizną no i mam rozwalony przepływomierz to kolejne około 200zł czy remont czy wymiana więc silnik z robocizną chciałbym zamknąć w kwocie 1200zł