Strona 1 z 1

[B3 1.8 PM] problem z ciśnieniem oleju

: 02 maja 2012, 08:28
autor: FrenzE
Jak w już pisałem wyżej mam problemy z ciśnieniem oleju w 1.8 PM 90 HP. Mianowicie zapala się kontrolka ciśnienia oleju na obrotach 2100 - 2200 przy rozgrzanym silniku. Poziom oleju - połowa, semisyntetyk Elfa. Czujnik zmieniany był.
Dodam że ostatnio musiałem wymienić po raz kolejny szklanki (samoregulatory) i to dopiero po 50 tys. :-( . Zakładałem pompę olejową od Golfa MK II 1.6 PN - i taka sama sytuacja - brakuje mi przy falo łapu (lub falochronu - pieron wie jak się to prawidłowo nazywa).

Jeżeli post się powtarza to przepraszam ale nie miałem czasu na przejrzenie wszystkich postów o podobnej tematyce.

: 02 maja 2012, 09:08
autor: Kokolino
_uwaga

: 02 maja 2012, 10:44
autor: FrenzE
sorki już poprawiam

: 02 maja 2012, 12:13
autor: jaco80
Skoro zmieniałeś czujnik i pompę to obstawiałbym niestety panewki na wale lub gdzieś indziej. Brak tego plastiku przy pompie raczej nie ma większego wpływu.

: 02 maja 2012, 12:36
autor: FrenzE
a może mnie ktoś teraz olśnić jak dobrać panewki do korby bo z tego co pamiętam to są z 3 rodzaje grubości

: 02 maja 2012, 12:42
autor: pawelec_
FrenzE pisze:a może mnie ktoś teraz olśnić jak dobrać panewki do korby bo z tego co pamiętam to są z 3 rodzaje grubości
nic jak tylko wyjąć :-P

no ale tak ci powiedział koleś w sklepie, że PM z tego rocznika co masz i tego miesiąca miał 3 rodzaje :?: choć przyznaje, że trudno czasem sie połapać ...

: 03 maja 2012, 20:11
autor: FrenzE
tu chodziło tylko o grubość i chyba w zależności od ilości szlifów na korbie - chyba (ja się tylko znam na rolniczych silnikach :p)