[B3, 3A] Rozdzielacz paliwa - 3 otwory sprawne, 1 nie
: 03 maja 2012, 22:17
Witam,
Jeśli mogę prosić o pomoc to chciałbym się dowiedzieć czy następujące objawy jednoznacznie wskazują, że rozdzielacz paliwa jest do wymiany?
Bezpośrednio z rozdzielacza paliwa benzyna wychodzi normalnie tylko z 3 otworów a z jednego ledwie co kapie nawet przy dodaniu gazu.
Myślę, że to skutkuje falowaniem obrotów biegu jałowego 800-1100 i i bardzo trzęsie samochodem.
W czasie jazdy objawy trzęsienia ustępują ale autko dość powoli się zbiera.
Oczywiście zapewnie przyczyn falowania obrotów może być dużo natomiast mnie bardzo ciekawi ten rozdzielacz dlaczego nie funkcjonuje poprawnie.
Auto nigdy nie miało instalacji gazowej.
Czy jest to ewidentna wina rozdzielacza czy może mogą być tego inne przyczyny?
A jeśli tak czy możliwe jest naprawienie tego przez laika? Ewentualnie kupno nowego rozdzielacza i zamontowanie go własnoręcznie ( czy wystarczy wymontować stary i zamontować nowy i już wszystko powinno grać, czy jeszcze coś trzeba będzie potem zrobić? )
Dziękuje za pomoc
Jeśli mogę prosić o pomoc to chciałbym się dowiedzieć czy następujące objawy jednoznacznie wskazują, że rozdzielacz paliwa jest do wymiany?
Bezpośrednio z rozdzielacza paliwa benzyna wychodzi normalnie tylko z 3 otworów a z jednego ledwie co kapie nawet przy dodaniu gazu.
Myślę, że to skutkuje falowaniem obrotów biegu jałowego 800-1100 i i bardzo trzęsie samochodem.
W czasie jazdy objawy trzęsienia ustępują ale autko dość powoli się zbiera.
Oczywiście zapewnie przyczyn falowania obrotów może być dużo natomiast mnie bardzo ciekawi ten rozdzielacz dlaczego nie funkcjonuje poprawnie.
Auto nigdy nie miało instalacji gazowej.
Czy jest to ewidentna wina rozdzielacza czy może mogą być tego inne przyczyny?
A jeśli tak czy możliwe jest naprawienie tego przez laika? Ewentualnie kupno nowego rozdzielacza i zamontowanie go własnoręcznie ( czy wystarczy wymontować stary i zamontować nowy i już wszystko powinno grać, czy jeszcze coś trzeba będzie potem zrobić? )
Dziękuje za pomoc