Strona 1 z 1

[80 ABK 92r] Nie pali

: 12 maja 2012, 15:16
autor: Evildoer
Witam, mam taki problem, otóż moja 80 pewnego dnia nie chciała zapalić (jeździłem nią chwilę wcześniej i wszystko było okej).

Pierwsze zachowanie:

Silnik jakby odpalał na 1-2 sekundy, zaraz gasł.

Sprawdziłem aparat zapłonowy, w środku w czujniku halla rozsypany był ten plastik(sparciały popękał) wymieniłem aparat zapłonowy, zaczął strzelać(niewyregulowany zapłon), ustawiłem rozrząd na kreski(stan zero)

Drugie zachowanie:
Teraz silnik kreci, w ogóle się nie odzywa.

Poradźcie, co mogę zrobić, oddałem samochód do mechanika, nie umiał mi pomóc. Wiec jestem w martwym punkcie i nie wiem co zrobić. Pomóżcie proszę, każdy pomysł i podpowiedz będzie dla mnie zbawienna.

Samochód to Audi 80 B4 2.0 ABK 115km, gaz zwykły

Elementy instalacji:

Reduktor nr 0458505 prod. O.M.V.L.
Zawór gazowy ------||-----
Wielozawór O.M.B.
Obudowa wielozaworu: IRENE
Zawór Tankowania: O.M.B
Przełącznik/Centralka: BINGO M
Układ elektroniczny: Bingo M

Pozdrawiam, z góry dziękuje ;*

: 12 maja 2012, 19:29
autor: zbychu
80 ABK - te silniki mają troszkę inny sposób ustawiania zapłonu ,opisany jest na forum .być może wiedział o tym ten co ustawiał zapłon :?:

: 12 maja 2012, 21:22
autor: krisiun1
Uruchom silnik z wciśniętym pedałem gazu, jeśli zdąży przełączyć się na gaz i będzie pracował normalnie to regulator biegu jałowego PB jest do wymiany, w moim aucie objawy były takie jak opisałeś, silnik odpalał na 2 sekundy i gasł.

: 12 maja 2012, 21:38
autor: damianek1234561
kolego wcisnij przycisk od centralki i na wcisnietym przycisku odpalaj(powinien odpalac na gazie) jak nie pomoze sprawdz rozrzad czy sie nie przestawil a potem sprawdz wogole swiece i przewody i na koniec podepnij vag-a a tak wogole to hala kupiles zamiennik czy orginal