Strona 1 z 1
[80 B4 2,0 ABK] Pompa olejowa
: 21 sie 2007, 19:54
autor: pawel22
Posiadam Audi 2.0 8v 115KM. Jest problem z pompą olejową. Ciśnienie wynosi około 8 Mpa. co zrobić
: 21 sie 2007, 19:58
autor: pawelbicz
Wygląda mi to na uszkodzony zawór przelewowy :!:
Niestety musisz wymienić pompę
P.S Jeżeli jest taka sama jak silniku 1.8, to mam taką w pełni sprawną
(oryginał)
: 21 sie 2007, 20:02
autor: pawel22
kupilismy nową pompe i jest to samo
: 21 sie 2007, 20:05
autor: pawelbicz
hmmm..
A sprawdzałeś drożność kanałów olejowych?? Może któryś jest przytkany..
: 21 sie 2007, 20:09
autor: Motostacja pl
W którym miejscu podłanczałeś ciśnieniomierz :?: A jaki odgłos wydaje samochód, to znaczy czy chodzi cicho czy głośno.
: 21 sie 2007, 20:09
autor: pawel22
Sprawdzalismy wszystkie są drożne
[ Dodano: 2007-08-21, 20:12 ]
Podlanczlismy ciśnieniomierz w obydwu miejscach
: 21 sie 2007, 20:14
autor: Motostacja pl
Filtr oleju też oczywiście :?:
: 21 sie 2007, 20:16
autor: pawel22
Filtr oczywiście. Nówka
: 21 sie 2007, 20:20
autor: Motostacja pl
To może "urządzenie" którym sprawdzałeś ciśnienie nie jest sprawne. Jesteś pewien pomiarów :?:
: 21 sie 2007, 20:26
autor: pawel22
Napewno sprawne. Zaczelo sie to od tego że kontrolka od oleju zaczela świecić, więc wyminiliśmy czujnik wysokiego ciśnienia, ale to nie pomogło więc wtedy przywiezliśmy to urządzenie do pomiarów cisnienia i zobaczyliśmy to Zwiekszone cisnienie, wiec kupiliśmy pompe. Po jej wymianie było to samo
: 21 sie 2007, 21:18
autor: Motostacja pl
Nie wiem czy kontrolka zapala sie przy zbyt wysokim ciśnieniu
Raczej ona jest od zbyt małego ciśnienia. Ja jednak dokonałbym pomiaru na innym jeszcze barometrze by mieć pewność że odczyty są prawidłowe. Jeśli i tam wyszło by tyle samo no to trzeba by zacząć sie poważnie martwić bo zbyt wysokie ciśnienie smarowania nie jest rzeczą dobrą.
: 21 sie 2007, 21:55
autor: Jasiu
Witam.
Kontrolka zaczęła świecić bo ciśnienie bylo zbyt niskie albo poprostu padł czujnik ciśnienia oleju.To "wysokie " ciśnienie jest prawdopodobnie normalne tylko manometr który macie jest do bani!
Warunki kontroli ciśnienia oleju: temperatura silnika 80 stopni,obroty silnika 2000 obr. To ciśnienie min 2,0 bara
Jasiu
[ Dodano: 2007-08-21, 21:57 ]
Pompa ma zawór przelewowy(nadciśnieniowy) niemożliwe żeby dwie byly padnięte!