[ALL 2.0 16V ACE] problem z prądem nastawnika
: 16 maja 2012, 19:28
Cześć
Na początku zaznaczam, że szukałem jest nawet na tej samej stronie temat o regulacji składu mieszanki na podstawie prądu nastawnika ale nie chciałem tam robić OTa. Do rzeczy. Jakoś ostatnio auto zaczęło mi gorzej zapalać i dziwnie chodzi na wolnych na PB. Dzisiaj sprawdziłem i nie mam prądu na nastawniku. Dokładnie wygląda to trochę dziwnie bo mierząc napięcie mam ok 5V ale mierząc prąd jest 0mA. Na włączonym zapłonie powinno być ok +/- 100mA, zazwyczaj miałem 98-99mA a dzisiaj sprawdzam i nic. Mam zrobioną przejściówkę z końcówkami do miernika, którą wpinam między Kostkę i nastawnik więc błąd pomiaru czy coś odrzucam. Czy ktoś ma jakieś pomysł albo radę bo do tej pory jakoś sobie radziłem z mechanicznym ale teraz nie wiem. Czy to problem z ECU, nastawnikiem czy wiązką? chociaż skoro jest napięcie to wiązka chyba jest OK?
Pzdr
Na początku zaznaczam, że szukałem jest nawet na tej samej stronie temat o regulacji składu mieszanki na podstawie prądu nastawnika ale nie chciałem tam robić OTa. Do rzeczy. Jakoś ostatnio auto zaczęło mi gorzej zapalać i dziwnie chodzi na wolnych na PB. Dzisiaj sprawdziłem i nie mam prądu na nastawniku. Dokładnie wygląda to trochę dziwnie bo mierząc napięcie mam ok 5V ale mierząc prąd jest 0mA. Na włączonym zapłonie powinno być ok +/- 100mA, zazwyczaj miałem 98-99mA a dzisiaj sprawdzam i nic. Mam zrobioną przejściówkę z końcówkami do miernika, którą wpinam między Kostkę i nastawnik więc błąd pomiaru czy coś odrzucam. Czy ktoś ma jakieś pomysł albo radę bo do tej pory jakoś sobie radziłem z mechanicznym ale teraz nie wiem. Czy to problem z ECU, nastawnikiem czy wiązką? chociaż skoro jest napięcie to wiązka chyba jest OK?
Pzdr