Strona 1 z 1

[ALL 2.0 16V ACE] problem z prądem nastawnika

: 16 maja 2012, 19:28
autor: hubos21
Cześć

Na początku zaznaczam, że szukałem :D jest nawet na tej samej stronie temat o regulacji składu mieszanki na podstawie prądu nastawnika ale nie chciałem tam robić OTa. Do rzeczy. Jakoś ostatnio auto zaczęło mi gorzej zapalać i dziwnie chodzi na wolnych na PB. Dzisiaj sprawdziłem i nie mam prądu na nastawniku. Dokładnie wygląda to trochę dziwnie bo mierząc napięcie mam ok 5V ale mierząc prąd jest 0mA. Na włączonym zapłonie powinno być ok +/- 100mA, zazwyczaj miałem 98-99mA a dzisiaj sprawdzam i nic. Mam zrobioną przejściówkę z końcówkami do miernika, którą wpinam między Kostkę i nastawnik więc błąd pomiaru czy coś odrzucam. Czy ktoś ma jakieś pomysł albo radę bo do tej pory jakoś sobie radziłem z mechanicznym ale teraz nie wiem. Czy to problem z ECU, nastawnikiem czy wiązką? chociaż skoro jest napięcie to wiązka chyba jest OK?

Pzdr

: 16 maja 2012, 21:22
autor: rafalaudi1
No chyba że szlak trafił sondę lambda i stąd te wariacje.
Ja miałem dwie sondy które działały ale były stare i różnice były spore.
Więc jak padła to może taki efekt.
Pozatym powinnio być 2,5 mA.

: 16 maja 2012, 21:34
autor: hubos21
Dzisiaj buszowałem po Twojej stronie bo schematu szukałem do ACE. Masz wiadomość w skrzynce. Lambda nie ma nic do rzeczy chyba, bo nawet jak miałem odłączoną to na nastawniku prąd stał na ok 12mA. Myślałem, że może uszkodziłem instalacje jak zmieniałem maglownice ale dlczego jak przestawie miernik na V to pokazuje 5V a jak na mA to 0? Jutro wezme inny miernik i spróbuje podmienić kompa

[ Dodano: 2012-05-17, 11:37 ]
więc potwierdziły się moje przypuszczenia, jednak winą był miernik, mierzy wszystko opróćz mA, musze chyba go oddać na gwarancji bo roku nie ma, sorry za zamieszanie :P

: 17 maja 2012, 16:10
autor: rafalaudi1
Dobrze że się wyjaśniło. W autodacie są wszystkie prądy, oporności i napięcia.