Strona 1 z 1

[B2/B3/B4] Problem z odpaleniem

: 24 maja 2012, 11:03
autor: Mixalis
Witam mam problem z odpaleniem wymieniłem świece, kopułkę , palec i kable WN ,ale samochód nie odpala , przy kręceniu gdy wydaje się ,że już odpali słychać tylko psst (dzięw spuszczonego powietrza)

Przed wymianą miałem problem z odpaleniem gdy silnik był ciepły ,po odstaniu 1-2h odpalał bez problemu , do tego szarpał na najwyższym biegu , brakowało mu mocy i gasł przy małej prędkości. Proszę o jakieś rady , jakie mogą być przyczyny tego.

: 24 maja 2012, 22:01
autor: rafalaudi1
Silnik pewnie na mechanicznym wtrysku - ja na pierwsze postawiłbym czujnik temperatury dający sygnał do komputera.
Mam nadzieję że nie grzebałeś przy wtrysku?!

Ciekawe też czy jest iskra. Jak nie ma to nalezy sprawdzić czy nie odpięła lub nie uszkodziła kostka od czujnika halla - może na przewodach nie ma napięcia bo się przerwały.

Co do świec to załuż z powrotem stare i zobacz bo nowe mogą być do pupy - ja tak miałem i gryzłem się co może być.

: 25 maja 2012, 03:11
autor: Mixalis
Nic nie grzebałem prócz wymiany powyższych części. Iskrę sprawdziłem i z tym nie ma problemu. Co gorsze przy kręceniu słychać to powietrze tak jakby cylindry były nie szczelne.

: 05 cze 2012, 09:22
autor: POLAK1501
Radzilbym sprawdzenie cisnienia na kazdym z cylindrow na poczatek i zobaczyl czy przypadkiem nie jest za niskie ;) jedz do jakiegos warsztatu w kazdym powinni miec specjalne urzadzenie do pomiaru cisnienia w cylindrach :)

: 14 cze 2012, 00:57
autor: krzysiek.ruski
sprawdziles ustawienie rozrządu? kiedy ja miałem takie problemy przyczyną był obciety klin na kole zebatym wału a w rezultacie remont głowicy

: 12 lip 2012, 18:33
autor: cobs
mam taki problem bo gdy odpalam to łapie za "pierwszym"ale nie wkręca się na obroty musze go przytrzymać na gazie ale w jednej pozycji i czekać aż w skoczy do tak około 2000 obrotów i na zimnym i gorącym silniku poprostu za każdym razem po przekręcenu kluczyka a jest to 80S z gazem 88 rok

: 12 sie 2012, 20:23
autor: licilsim
Witam serdecznie. Drodzy koledzy. w moim ABK tez jest problem z odpaleniem na zimnym silniku. powiem więceej. Po przekreceniu zapłonu chwilowo pracuje pompka paliwa, odpowiada za tą chwilową prace przekaźnik nr. 208. tylko tak kiedy przekręce zapłon wszystko zaczyna świrowac. pompka sama się włacza i wyłącza co chwile albo pracuje bez przerwy. przy ściągniętej obudowie przekaźnika widze ze blaszka ciągle sie styka tak jak by był zapalony silnik, elektrozawór od gazu tez sam się otwioera i zamyka i słychać dziwne pykanie w kopułce zapłonowej. i w tedy nie odpala za nic w świecie na BP. na gazie próbowałem ale nie stety miałeem strzał w przepływkę. nie wiem co sie dzieje czy to coś z elektryką czy jak? no nie wiem. jeden mechanik mi powedział ze przez uszkodzony weglik w kopółce mogło się tak dziać. wymianiłem kopułkę no i tak w dobrej kondycji to ona nie była:P chwilę był spokuj a teraz znów to samo. co moze być przyczyną tego zjawiska? prosze o pomoc. z góry dziekuję:)




a jeszcze jedna sprawa. po strzale w przepływkę podczas odpalania strąciło mi gumę zaznaczoną strzałką na zdjęciu. założyłem ją spowrotem i ok. czy to jest anty wybuch czyh jak ?

: 13 sie 2012, 08:51
autor: POLAK1501
licilsim pisze:a jeszcze jedna sprawa. po strzale w przepływkę podczas odpalania strąciło mi gumę zaznaczoną strzałką na zdjęciu. założyłem ją spowrotem i ok. czy to jest anty wybuch czyh jak ?
Nie kolego to nie jest "anty wybuch" :-) nie ma zabezpieczenia przed strzalami no chyba ze sobie zrobisz jak ja mam..(z 3 razy juz mialem strzal i nic) poprostu cisnienie przy strzale bylo tak mocne ze ci sciagnelo te gume :-)