Strona 1 z 1

[1.8 PM LPG] Ścięty gwint korpusu czujnika ciśnienia oleju

: 27 maja 2012, 19:19
autor: AmOnO
Witam mam taki problem wymieniałem czujnik ciśnienia oleju , a właściwie obydwa te które są wkręcone w korpus filtra oleju i taki pech się stał że przy wkręcaniu białego gwint się przekręcił i czujnik wkręcił się do końca ale na końcu się po prostu kręci. Jak wykręciłem go to okazało się ze gwint korpusu częściowo wyszedł z czujnikiem wiec podejrzewam ze uległ ścięciu. I teraz jak czujnik jest wkręcony to przy dodaniu obrotów leci spod niego olej. Wkręciłem go doraźnie na taśmę teflonową ale czy takie rozwiązanie może być?? Proszę o odpowiedź oraz praktyczne rady co z tym faktem zrobić.??

: 27 maja 2012, 19:26
autor: Francis1982
Co do taśmy teflonowej to mam złe doświadczenia. Puści. Lepiej użyć konopi jak już. Ale to rzeźba i lepiej wymienić ten element. Tylko, że problem stanowi dość dobry gwint. Kiedyś były dostępne takie cienkie miedziane blaszki (stosowane w maluchach do wkręcania szpilek cylindrów jak gwint był już słaby). Trzeba dociąć i jest to rozwiązanie takie sobie.

Może kiedyś puścić ci na trasie i nim zaczną grać hydropopychacze w głowicy silnik może być już zimny. Wszelkie rzeźby są na chwilę. A jak zmęczysz silnik niedoborem oleju to możesz wpakować się w niezłe koszta. Lepiej wymienić element. A drogi nie jest.

re

: 27 maja 2012, 19:55
autor: AmOnO
A proszę o info czy nowy taki idzie kupić czy tylko używka. mam numer spisany z tego korpusu

R0533115417A

Ale po tym numerze nie bardzo mogę znaleźć. Jak ktoś ma dostęp do ETki to proszę o Info jak nazywa się ten element i potwierdzić numery.

: 27 maja 2012, 20:43
autor: Francis1982
Po tym numerze mam problem znaleźć. Etka też nie jest idealna. Napisz rok produkcji, typ, miesiąc czasami też jest ważny. No i pomaga numer vin

[ Dodano: 2012-05-27, 20:48 ]
Mi wyskoczyło coś takiego:

Obrazek

: 27 maja 2012, 20:50
autor: AmOnO
AUDI 80 1.8 PM LPG 90 KM z 1991 Comfort Edition z dowodu rej ale to chyba nadwozie

WAUZZZ8AZMA253711

a skąd wziąć miesiąc produkcji nie wiem może z tego numeru.

Może to wystarczy

: 27 maja 2012, 20:50
autor: Francis1982
P.S. Musiałem dopiero wejść w rok 1989 bo w 1987 nic nie było z PM. Dobrze byłoby wstawić zdjęcie.

[ Dodano: 2012-05-27, 20:53 ]
Obrazek

: 27 maja 2012, 21:56
autor: Marcin_89
Ja miałem to samo, zmieniałem czujnik i pod złym kątem go wkręcałem, zjechałem gwint, kumpel mi zawinął go w tą taśmę i do tego pomogły pakuły :-D Jeżdżę tak rok i praktycznie nic nie puszcza, coś tam się może poci, ale nic żeby ciekło.

: 27 maja 2012, 22:23
autor: AmOnO
zrobiłem na pakuły i pastę uszczelniającą i na razie wszystko jest ok. Taśma teflonowa to kiepski pomysł był , jak kolega sugerował. Pakuły na razie załatwiły sprawę. A co do rysunku z etki to ciężko poznać czy o to chodzi bo nie widzę czy tam są dwa czujniki czy jeden. U mnie są dwa biały i brązowy . Nic pozostaje tylko kontrola czy nic się nie dzieje i oby tak było. Dzięki za szybką reakcję

[ Dodano: 2012-05-28, 12:27 ]
Koledzy mam pytanie bo znalazłem na allegro taki element jak potrzebuję a raczej wg numerów to zbliżony bo u mnie jest:

053 115 417 A

a na aukcji

http://allegro.pl/show_item.php?item=23 ... d00be2ff62

koleś sprzedaje numer

053 116 417 A

I teraz proszę o radę czy te elementy będą pasowały czy będzie jakaś różnica?? Oraz może to dziwne ale na tych z allegro nie ma tego gwintu co nakręca się na niego filtr wiec moje pytanie czy i jak przekręcić gwint z starego do nowego nie niszcząc go

Przepraszam kolegę który sprawdzał mi w etce co to za część ponieważ w numerze podałem jedną cyfrę za dużo a mianowicie 3 . Numer powyżej jest prawidłowy. Proszę o info czy element z allegro będzie grał.