Strona 1 z 1

[b4 abk] Problem z odpaleniem jak jest ciepło.

: 17 cze 2012, 11:42
autor: TomaszSG
Witam
Od jakiegoś czasu zauważyłem problem z odpaleniem, który pojawia się tylko jak jest gorąco na dworze. Rano odpala bez problemu ( za pierwszym razem) , później stoi cały dzień w słońcu i trzeba bardzo długo kręcić rozrusznikiem żeby odpalił. Jak jest chłodno problem się nie pojawia, odpala od razu. Macie jakiś pomysł co może być przyczyną?

: 17 cze 2012, 20:48
autor: jaro7427
ja miałem podobny problem przyczyną był regulator ciśnienia paliwa po wymianie na inny jak ręką odjął paca za każdym razem niezależnie od temperatury

: 28 cze 2012, 15:05
autor: delik
dodanie gazu pomaga mu zapalic na cieplym ? szyciej czy nie ma roznicy?

: 28 cze 2012, 22:20
autor: TomaszSG
Po dodaniu gazu idzie lżej z odpaleniem.

: 03 lip 2012, 11:00
autor: czarekj
TomaszSG pisze:Po dodaniu gazu idzie lżej z odpaleniem.
Otwarcie przepustnicy powoduje większy dopływ powietrza i zubożenie składu mieszanki zalanego silnika.
Jeżeli świece mają czarny nalot to:
Moim zdaniem uszkodzony regulator ciśnienia paliwa, zapieczony wtryskiwacz rozruchowy, lub niedomykający się wtryskiwacz zasadniczy paliwa.

: 03 lip 2012, 13:43
autor: stom007
Mam dokładnie ten sam problem przy tym samym silniku, jak samochód jest rozgrzany bądz postoi na słońcu nie można wogóle odpalić. Jeśli już odpali to gwaltowne dodanie gazu powoduje duszenie silnika, a spokojnie dodajac gaz wchodzi na obroty - mam tu na mysli caly czas prace na BENZYNIE - bo na gazie jest wszystko OK.
W samochodzie wymienilem - swiece, przewody, kable, kopułkę, palec, regulator cisnienia paliwa, przeplywomierz po regeneracji - nic to wszystko nie dalo problem cay czas jest :-(
Wczoraj sprawdzalem czy nie dostaje nigdzie lewego powietrza ale jest wszystko ok.
Co radzicie jeszcze sprawdzic? Gdzie szukac przyczyny?

: 03 lip 2012, 16:09
autor: delik
u mnei zmiana przeplwyki naprawila objaw ciezkiego zapalania na cieplym silniku

pozdrawiam

: 03 lip 2012, 16:20
autor: Leo
sprawdź czujnik temperatury w głowicy, dwupinowy.

: 04 lip 2012, 15:01
autor: stom007
czujnik temperatury, niebieski dwupinowy był podmieniany/sprawdzany i jest ok
jak sie okazuje tak mi znajomy zregenerował przeplywomierz, że złożył go na staracych do tego suchych łożyskach - dlatego klapka chodzi bardzo leciutko - wydaje mi sie ze az za lekko i mysle ze to jest przyczyna, kupie nowe łożyska ZE SMAREM w srodku i wtedy zobacze co bedzie sie dzialo, nie wiem jeszcze gdzie nabede te łożyska w Lublinie bo są stosunkowo małe i pewnie bedzie mały problem gdzieś je tutaj kupic, ja juz zmienie łożyska do znac czy bedzie ok

: 29 lip 2012, 13:44
autor: martita8506
mam pytanko ile sztuk trzeba swiec zarowych do audi b4 tdi 1.9 i jakie sa dobre , jeszcze jedno pytanko kiedy trzeba wymieniać czy jak daja znaki tzn ze nie zawsze odpala z rana odrazu trzeba kręcic prosze o rady .

: 02 sie 2012, 10:37
autor: stom007
4 sztuki, polecam NGK :)