Strona 1 z 1
[80 b4 abt 2,0 automat] brak wolnych obrotów
: 02 lip 2012, 17:07
autor: piotrpiter
Witam szanowne Forumowisko ! od jakiegoś czasu moje a80 pracuje na ssaniu trzyma non stop równo 1000 obrotów czy zimny czy goracy ciagle 1000 .wymieniłem czujnik wody 3 pinowy i dalej bez zmian czy znajde jeszcze inny czujnik i gdzie go szukac.W poprzedniej maszynie jakos miałem to obstukane (b3 motor jn) tego jakoś nie mogę zrozumieć chyba kwestia przyzwyczajenia.chyba ze to jest abk .u mnie jest okragły filtr powietrza ale coś mi i tak nie pasuje .wieczorkiem dodam fotkę motorka może co wymyslimy....
: 02 lip 2012, 17:20
autor: Kokolino
Jak masz okrągły filtr to masz silnik ABT (jak w tytule wątku) na jedno punktowym wtrysku. Sprawdź czy nie przyblokował się nastawnik przepustnicu(potocznie zwany krokowiec) w automacie jest inny numer kat niż do zwykłej skrzyni- zdje się że chodzi o jakieś dodatkowe sygnały. A może już jest założony nieodpowiedni. :roll:
: 02 lip 2012, 17:33
autor: piotrpiter
oki musze go wytargac w sumie jest juz pełnoletni .swija droga to te obroty padły po prawie generalce silnika .jak sie ruszyło jedno to posypało sie drugie .dzieki za podpowiedz
: 02 lip 2012, 17:37
autor: Kokolino
A to co robiłeś przy silniku ?
Może coś nie podłączone albo źle zmontowane, nie bierze przypadkiem fałszywego powietrza w okolicach zespołu wtryskowego- chodzi o podstawę tą gumową. Poruszaj całym "gaźnikiem" i zobacz czy nie ma zmian, posprawdzaj jeszcze układ podciśnienia do serwa i i filtra węgla .
: 02 lip 2012, 17:42
autor: piotrpiter
wszystkie węże rury elementy gumowe , uszczelki podcisnienie jest wymienione poskładane jak trzeba ale moge sie mylić .tak sobie mysle czy przypadkiem czujknik powietrza temperatury jak w jn nie jest rąbnięty o il;e mam tu coś takiego .ale temat jest rozwojowy .i w tym tygodniu biore dzień wolnego , do tego kabze kasiory i musze to zrobić
: 02 lip 2012, 17:44
autor: Kokolino
Pokop na forum. Czujnik temp powietrza zasysanego jest pod pokrywą filtra powietrza. Są gdzieś podane jakie powinien mieć opory w zależności od temperatury. Jest podłączany na tej samej kostce to wtryskiwacz.
: 02 lip 2012, 17:46
autor: Pieterb
piotrpiter pisze:wymieniłem czujnik wody 3 pinowy i dalej bez zmian
3 pinowy(szary) to jest od zegarów a 2 pinowy(niebieski) jest od kompa. To który wymieniłeś :?: tak dla pewności pytam.
: 02 lip 2012, 17:51
autor: Kokolino
PieterB pisze:piotrpiter pisze:wymieniłem czujnik wody 3 pinowy i dalej bez zmian
3 pinowy(szary) to jest od zegarów a 2 pinowy(niebieski) jest od kompa. To który wymieniłeś :?: tak dla pewności pytam.
Fakt :mrgreen: nawet na to nie zwróciłem uwagi.
Jeżeli tak to weź odłącz niebieski i zobacz czy bedzie różnica w pracy silnika.
: 02 lip 2012, 19:59
autor: mariusz122
Ja też mam monowtrysk,tylko że PM ,bardzo proste silniki.U mnie przyczyną był zepsuty nastawnik.Tylko że mi najpierw wył i zawieszałsie na 1500,a po dwóch dniach żona wróciła z pracy i cały czas obroty 5000
: 03 lip 2012, 16:08
autor: piotrpiter
koncze prace o 18 to wieczorkiem postaram sie zbadac temat poki co kurde nawet nie chce mi sie wracac do domu 40 w cieniu u mnie
[ Dodano: 2012-07-04, 16:54 ]
odrobinke dłubałem dziś napewno cos było grzebane przy regulacji linki .srubka przy kowadełku jest wkrecona na max czyli wczesniej obroty były za niskie i chyba ktos gmerał przy gazniku i poszedł najprostsza droga wkrecajac srubę by gaz nie schodził do zera .sama owa srubka nie wyglada mi na ori audi jest z łbem pół okragłym jakby niklowana na krzyzak ale jakas bardZiej typ radziecki
[ Dodano: 2012-07-05, 16:22 ]
wymieniony był dwupinowy
[ Dodano: 2012-07-05, 21:52 ]
byłem na kompie i wiekszych błedów nie wykazało jedynie w skrzyni i czujnik predkosci ale juz jest git