[B3 1.8 PM] Jak poznać uszkodzenie pompy wody?
: 09 lip 2012, 10:01
Witam,
pytanie jak w temacie.
Zauważyłem ostatnio, że płyn w zbiorniczku wyrównawczym w moim Audi robi się ciepły dopiero gdy auto osiąga temp. roboczą.
Czy w waszych samochodach jest tak samo, czy może jednak Wam płyn w zbiorniczku nabiera temperatury razem z rozgrzewaniem się silnika?
Czy takie objawy mogą świadczyć np. o uszkodzonej pompie wody (lub jej słabej wydajności) czy może jednak termostat (bo chłodnica nagrzewa się moim zdaniem zbyt szybko - robi się ciepła razem z silnikiem, choć dolny wąż jest zimny aż do osiągnięcia temp. m/w 85stC. - nadmienię też, że to nowa chłodnica - ma ok. 1 tygodnia)
pozdrawiam i czekam na Wasze opinie.
pytanie jak w temacie.
Zauważyłem ostatnio, że płyn w zbiorniczku wyrównawczym w moim Audi robi się ciepły dopiero gdy auto osiąga temp. roboczą.
Czy w waszych samochodach jest tak samo, czy może jednak Wam płyn w zbiorniczku nabiera temperatury razem z rozgrzewaniem się silnika?
Czy takie objawy mogą świadczyć np. o uszkodzonej pompie wody (lub jej słabej wydajności) czy może jednak termostat (bo chłodnica nagrzewa się moim zdaniem zbyt szybko - robi się ciepła razem z silnikiem, choć dolny wąż jest zimny aż do osiągnięcia temp. m/w 85stC. - nadmienię też, że to nowa chłodnica - ma ok. 1 tygodnia)
pozdrawiam i czekam na Wasze opinie.