Strona 1 z 1
Audi [b4 ABK] 2.0 115 km-Problem rano z odpaleniem
: 20 lip 2012, 20:25
autor: german139
Witam. Czy moglibyście mnie skierować co jest przyczyną mojej udręki? :oops: Gdy odpalam samochód rano, tzn.stoi całą noc, mam wielki problem. Samochód co prawda odpali za 1 razem, ale gaśnie po 2-3 sekundach. Ponawiam próbę, jest podobnie. Za trzecim razem gdy odpale pochodzi dłużej, ok.10-15 sekund i znów gaśnie. Dopiero za 4 razem samochód nie gaśnie, ale silnik chodzi bardzo nierówno. Gdy wciskam pedał gazu samochód jakby sie dusił. Dopiero gdy pochodzi pare minut jest ok. Dodam jeszcze, że na gazie jest w porządku. Jeśli uda mi się dojść do tych 2,5 tys obrotów(przełączyć na gaz) audiola zachowuje sie normalnie. Jakieś wskazówki? <ok>
: 20 lip 2012, 20:45
autor: zbychu
Sprawdz zawór ciśnienia paliwa na koncu listwy,może nie czyma paliwa. Odpal niech troche pochodzi,zgaś ,odczekaj ze dwie minuty i zdejmij z niego wężyk nie powinno w nim być paliwa.Jak jest to zaworek do wymiany. Zobacz też wtryskiwacz rozruchowy,lubi sie ułamac przewód przy nim ......
: 21 lip 2012, 14:48
autor: german139
Sprawdze i dam znać. Pozdrawiam
: 21 lip 2012, 15:29
autor: Audi 80 Polska
Może czujnik temperatury cieczy szwankuje.
: 21 lip 2012, 20:46
autor: m@x1313
W kolejności co mogło się zepsuć to krokowy może niebieski czujnik temp. Ja miałem uszkodzony krokowy i zaraz po odpaleniu nie dało się go wkręcić na wyższe obroty, musiał pochodzić na jałowym z minute i wtedy było ok.
: 21 lip 2012, 22:33
autor: Cris
Niebieski czujnik
: 22 lip 2012, 14:35
autor: karol MAŁY
U mnie był uwalony wężyk do listwy paliwowej(ten co idzie do zaworka paliwa)i dopiero za drugim razem chodił normalnie
: 22 lip 2012, 16:11
autor: Francis1982
Mi to pachnie kostką stacyjki. Bardzo dziwnie się to objawia. Jeżeli paliwo i iskra są obstawiam kostkę stacyjki.
: 22 lip 2012, 20:30
autor: mariusz122
Czyli ogólnie reasumując,czujnik niebieski już był,krokowiec też,to sprawdż jeszcze przepływke i magiczny przekaznik nr.30
: 22 lip 2012, 22:11
autor: garry99
Może być krokowiec sprawdz go w taki sposob odłącz go od tych dwóch węzyków przekrec stacyjke aby świeciły kontrolki i sprawdzaj silniczek czy pracuje powinien wibrowac i też trzeba zobaczyć czy w srodku sie nie zacina duża szansa że regulator cisnienia paliwa skończył żywot
: 24 lip 2012, 12:06
autor: Francis1982
Tylko, że regulator ciśnienia paliwa akurat objawia się przy ciepłym silniku. Chociaż również bardzo prawdopodobne.
Nie hałasuje ci pompa paliwa? Może masz filtr zapchany i pompa nie wydala. Ona ma zabezpieczenie prądowe. Dość częsty objaw jak się ma LPG i mało paliwa w baku.
Masz sekwencję czy starszy gaz?
Zrób eksperyment. Jak zostawisz auto na noc to zadbaj by było paliwo w układzie czyli przed zaparkowaniem pojeździj na benzynie. I potem rano zobacz jak się sprawy mają.
Oczywiście nie zaszkodzi przelutować przekaźnik.
: 25 lip 2012, 09:51
autor: Cris
Sprawdziłeś niebieski czujnik i jest OK ? KIedy wymieniałeś filtr powietrza ?