Strona 1 z 2

[2.0 ABK 115 KM] zwiesza sie na obrotach,szarpie

: 12 sie 2012, 22:22
autor: limal19
witam koledzy mam taki delikatny kłopot w swojej nowej cupecie , auto zawiesza sie na obrotach podczas jazdy,falowań obrotów niema, co do szarpania to jadąc ze stała prędkoscią szarpie i jak za lekko mu się gazu doda,a i jeszcze jedno jest trachnięta sonda lambda i jest odłączona czy coś się będzie działo z autem jeśli jest odłączona z góry dzięki za pomoc

: 12 sie 2012, 22:25
autor: garry99
Jeśli obroty to silniczek krokowy,a sonde lepiej mieć podłączona bo spalanie mozna mieć ogromne przerabiałem to już też mam silnik ABK

: 12 sie 2012, 22:30
autor: limal19
tylko ze ten krokowiec byl przemywany , a wyglada to tek jakby przepustnica sie zawieszała i nieschodziła do konca bo on niefaluje tylko zawiesi sie i stoi naprzyklad na 2 tys obr a sonda odlaczona i ze niby jest na trybie awaryjnym niewiesz kolego jaki jest koszt sondy, noi to okrutne szarpanie

: 12 sie 2012, 22:35
autor: garry99
Przepływomierz to mozliwe a nie miałes wybuchu gazu ja za swoja sonde ori zapłaciłem 330 zl. w przepływomierzu czasami też zbiera sie syf wez wykrec i zobacz czy ta płyka w srodku przepływomierza chodzi prawidłowo czy nie jest pogieta itp

: 12 sie 2012, 22:38
autor: limal19
nie mam w tej cupecie lpg ale sprawdze to co mowisz. dodam jeszcze ze szarpanie jest i na zimnym i ciepłym silniku

: 12 sie 2012, 22:39
autor: garry99
http://allegro.pl/sonda-lambda-bosch-au ... 23138.html
Tu masz taką jaka idzie do ABK trzeba zadzwonić do goscia bo w opisie nie zauwazyłem że też jest do ABK przy kupnie nowej pamiętaj o spisaniu numerów starej.

[ Dodano: 2012-08-12, 22:42 ]
U mnie z uszkodzona sonda spalanie wzrosło z 12 do 18 l lpg .Jesli zimny i ciepły to zobacz tą klapke no i silnik krokowy na to też znalazłem sposób :-D

: 12 sie 2012, 22:42
autor: limal19
garry99 pisze:http://allegro.pl/sonda-lambda-bosch-au ... 23138.html
Tu masz taką jaka idzie do ABK trzeba zadzwonić do goscia bo w opisie nie zauwazyłem że też jest do ABK przy kupnie nowej pamiętaj o spisaniu numerów starej.
dzieki kolego za info o sondzie jutro jeszcze odstawiam ja do gazownika na montaz sekwencj

[ Dodano: 2012-08-12, 22:43 ]
garry99 pisze:http://allegro.pl/sonda-lambda-bosch-au ... 23138.html
Tu masz taką jaka idzie do ABK trzeba zadzwonić do goscia bo w opisie nie zauwazyłem że też jest do ABK przy kupnie nowej pamiętaj o spisaniu numerów starej.

[ Dodano: 2012-08-12, 22:42 ]
U mnie z uszkodzona sonda spalanie wzrosło z 12 do 18 l lpg .Jesli zimny i ciepły to zobacz tą klapke no i silnik krokowy na to też znalazłem sposób :-D
jaki msz sposób na to

: 13 sie 2012, 04:46
autor: HeavenQueen
Zawieszanie obrotów? TPS!
Przerabiałem to już... :-)

: 13 sie 2012, 07:50
autor: Pieterb
limal19 pisze: noi to okrutne szarpanie
co do szarpania to sprawdź słynny przekaźnik 30 pod nogami kierowcy jest tu nawet specjalny temat o nim

[ Dodano: 2012-08-13, 07:51 ]
b4-abk-przekaznik-numer-30-t22250.html

: 13 sie 2012, 17:40
autor: limal19
HeavenQueen pisze:Zawieszanie obrotów? TPS!
Przerabiałem to już... :-)
i co było przyczyna zawieszajacych sie obrotow i jak rozwiazales ten problem

: 13 sie 2012, 19:58
autor: Patrique
limal19 pisze:tylko ze ten krokowiec byl przemywany , a wyglada to tek jakby przepustnica sie zawieszała i nieschodziła do konca bo on niefaluje tylko zawiesi sie i stoi naprzyklad na 2 tys obr a sonda odlaczona i ze niby jest na trybie awaryjnym niewiesz kolego jaki jest koszt sondy, noi to okrutne szarpanie
Looknij do mojego tematu dotyczącego czyszczenia silniczka krokowego:
80-b3-czyszczenie-silniczka-krokowego-w-pm-t69616.html

Temat dotyczący wymiany sondy lambda:
80-b3-pm-wymiana-sondy-lambda-t70506.html

: 13 sie 2012, 20:17
autor: jabko_nb
z tego co wiec to krokowiec w ABK jest nie rozbieralny przynajmniej ja takowa mam można go jedynie moczyć w benzin

: 15 sie 2012, 12:07
autor: Francis1982
Kiedyś dowiedziałem się, że dobrze jest moczyć nawet w acetonie. Jest silniejszy od benzyny. Tylko, że ani benzyna ani aceton nie są wskazane ponieważ totalnie wysuszają. O wiele lepsza jest ropa.

Krokowiec "wysuszony na pieprz" i wpięty zaczyna mocno w środku trzeć. Po krótkim nawet takim używaniu może być bezpowrotnie uszkodzony i się zawieszać.

Tymczasem "agresywność" ropy jest zbliżona do benzyny. Można na przykład dłużej moczyć. Ropa również ma dobre właściwości penetracyjne i co najważniejsze smarne.

A "zawieszanie się obrotów" wynika właśnie z przytartego silniczka krokowego.

Dlatego jak już aceton czy benzyna to obowiązkowo należy nasmarować silniczek.

: 15 sie 2012, 12:13
autor: LUPO
NAFTA!!!
POMAGA!

: 15 sie 2012, 12:29
autor: Francis1982
Po nafcie też trzeba smarować bo nafta w porównaniu do ropy wysycha.