[B3/B4]POMOCY!!! przymulenie przy przyspieszaniu 1.8 90KM
: 15 sie 2012, 08:24
Panowie mam mały problemik
wczoraj kupione audi b3 1.8 90KM benzyna /lpg
przy przyspieszaniu jest przymulenie efekt podobny do turbo dziury w dieslu bez różnicy czy na gazie czy na benzynie
świece sprawdziłem-kolor piecowy,kopułka i palec nadpalone oczyściłem z nalotu i obstawiam na opóźniony zapłon
następna sprawa po odpaleniu zimnego silniczka na benzynie wchodzi na wyższe obroty tak jak powinno,po lekkim rozgrzaniu ładnie spada i równo pracuje,ale jak już się rozgrzeje na maxa to pracuje na za niskich obrotach i nierówno i tu chcę się przyjrzeć niebieskiemu czujnikowi temperatury
następna sprawa już na gazie po przełączeniu się z benzyny pracuje na wysokich obrotach i przez dłuższy czas nie chce zejść na wolne obroty
podstawa na 99% będzie szczelna bo jak ruszałem gaźnikiem z wtryskiem to brak reakcji tak więc wykluczył bym zaciąganie lewego powietrza
wczoraj na trasie gonili za mną nawet 160km tak więc sam silniczek jeszcze dużo potrafi,więc za dużo komi nie pozdychało,a reszta to w miarę ogierki,a nie muły
proszę o sugestie z góry wielkie dzięki
edit: dodam jeszcze że miałem podobny przypadek z B4 2.0 90km bez LPG tylko że po odpaleniu chodził nierówno na zimnym i na niskich obrotach,a po rozgrzaniu chodził prawidłowo i równo-wina była niebieskiego czujnika i jakiś cymbał zamiast wymienić czujnik to przestawił zapłon
wczoraj kupione audi b3 1.8 90KM benzyna /lpg
przy przyspieszaniu jest przymulenie efekt podobny do turbo dziury w dieslu bez różnicy czy na gazie czy na benzynie
świece sprawdziłem-kolor piecowy,kopułka i palec nadpalone oczyściłem z nalotu i obstawiam na opóźniony zapłon
następna sprawa po odpaleniu zimnego silniczka na benzynie wchodzi na wyższe obroty tak jak powinno,po lekkim rozgrzaniu ładnie spada i równo pracuje,ale jak już się rozgrzeje na maxa to pracuje na za niskich obrotach i nierówno i tu chcę się przyjrzeć niebieskiemu czujnikowi temperatury
następna sprawa już na gazie po przełączeniu się z benzyny pracuje na wysokich obrotach i przez dłuższy czas nie chce zejść na wolne obroty
podstawa na 99% będzie szczelna bo jak ruszałem gaźnikiem z wtryskiem to brak reakcji tak więc wykluczył bym zaciąganie lewego powietrza
wczoraj na trasie gonili za mną nawet 160km tak więc sam silniczek jeszcze dużo potrafi,więc za dużo komi nie pozdychało,a reszta to w miarę ogierki,a nie muły
proszę o sugestie z góry wielkie dzięki
edit: dodam jeszcze że miałem podobny przypadek z B4 2.0 90km bez LPG tylko że po odpaleniu chodził nierówno na zimnym i na niskich obrotach,a po rozgrzaniu chodził prawidłowo i równo-wina była niebieskiego czujnika i jakiś cymbał zamiast wymienić czujnik to przestawił zapłon