Strona 1 z 1

[B3/B4]POMOCY!!! przymulenie przy przyspieszaniu 1.8 90KM

: 15 sie 2012, 08:24
autor: LUPO
Panowie mam mały problemik
wczoraj kupione audi b3 1.8 90KM benzyna /lpg
przy przyspieszaniu jest przymulenie efekt podobny do turbo dziury w dieslu bez różnicy czy na gazie czy na benzynie
świece sprawdziłem-kolor piecowy,kopułka i palec nadpalone oczyściłem z nalotu i obstawiam na opóźniony zapłon
następna sprawa po odpaleniu zimnego silniczka na benzynie wchodzi na wyższe obroty tak jak powinno,po lekkim rozgrzaniu ładnie spada i równo pracuje,ale jak już się rozgrzeje na maxa to pracuje na za niskich obrotach i nierówno i tu chcę się przyjrzeć niebieskiemu czujnikowi temperatury
następna sprawa już na gazie po przełączeniu się z benzyny pracuje na wysokich obrotach i przez dłuższy czas nie chce zejść na wolne obroty
podstawa na 99% będzie szczelna bo jak ruszałem gaźnikiem z wtryskiem to brak reakcji tak więc wykluczył bym zaciąganie lewego powietrza


wczoraj na trasie gonili za mną nawet 160km tak więc sam silniczek jeszcze dużo potrafi,więc za dużo komi nie pozdychało,a reszta to w miarę ogierki,a nie muły

proszę o sugestie z góry wielkie dzięki


edit: dodam jeszcze że miałem podobny przypadek z B4 2.0 90km bez LPG tylko że po odpaleniu chodził nierówno na zimnym i na niskich obrotach,a po rozgrzaniu chodził prawidłowo i równo-wina była niebieskiego czujnika i jakiś cymbał zamiast wymienić czujnik to przestawił zapłon

: 15 sie 2012, 11:40
autor: mariusz122
W pewien sposób sam sobie odpowiedziałeś-niebieski czujnik.Może jescze to być wadliwa sonda.Poszperaj na forum,temat przerabiany wiele razy.

: 15 sie 2012, 11:50
autor: LUPO
samochodu w tej chwili nie mam na miejscu,ale też obstawiam bardziej ten czujnik,odłączenie go na rozgrzanym silniku i wyrównanie obrotów na benzynie to w 100% będzie on-zapłon jestem skłonny wykluczyć bo po świecach widać że ma ładne spalanie chociaż sprawdzenie nie zaszkodzi lampą
jak ogarnę temat to napiszę czy to był czujnik

dzięki

: 16 sie 2012, 11:22
autor: Patrique
Szarpanie w określonym zakresie obrotów może świadczyć o uszkodzonej ścieżce tps`a. Można to łatwo sprawdzić, sprawdzając pracę pedału gazu na innych biegach. Jeśli przy zawsze tym samym określonym położeniu pedału gazu auto traci moc, albo szarpie to na 99% jest to tps do czyszczenia/wymiany.
Inne opcje (moim zdaniem po wykluczeniu tps`a to): czujnik temperatury ecu, sonda lambda.

: 18 sie 2012, 18:59
autor: LUPO
usterka na chwilę obecną już znana którą muszę wykluczyć inaczej naprawić
szlak trafił membranę i zalewa poczciwe jajeczko
i teraz pytanie gdzie można kupić zestaw naprawczy,lub proszę o patenty jak reanimować membranę (membrana nie przerwana tylko że warstwa uszczelniająca materiał membrany odpadła) miejsce montażu membrany na foto oznaczone strzałką

PANOWIE PROSZĘ O POMOĆ BO TERMIN MAM NAPIĘTY ZE ZROBIENIEM TEGO AUTA JAK BARANIE JAJA

http://obrazki.elektroda.net/33_1259951746.jpg

[ Dodano: 2012-08-18, 19:24 ]
fakt że mam zamiar bujnąć się po sklepach za zestawem,lub po szrotach w celu odzysku

taka sama membrana siedzi w citroenie fiacie peugocie i vw http://www.iparts.pl/czesc/zestaw-napra ... e-w-autach

: 18 sie 2012, 21:21
autor: Jarewa
www.eter-mot.com ale cena zaporowa jak na kawałek gumki.

: 18 sie 2012, 22:24
autor: LUPO
jak byś zgadł-bardziej zrobię pielgrzymkę po muzeach pojazdów wycofanych z eksploatacji
chyba że ktoś podrzuci coś bardziej przyziemnego