[b3 3A 2.0 quattro] toczenie koła zamachowego (odchudzanie)
: 25 sie 2012, 12:49
Witam, przeszukuje forum i widzę że nikt nie poruszał tematu toczenia koła zamachowego (odchudzania).
Tylko tak się zastanawiam, po co gromadzić energie w kole zamachowym zamiast odrazu przełożyć ją do napędu? Jedyny powód który przychodzi mi do głowy to żeby silnik pracował równo? Zastanawiam się o ile odchudzić koło 30% czy 50% wagi, czytałem że odchudzanie powyżej 30% stosuje się tylko do samochodów rajdowych. Czy są po tym jakieś skutki uboczne? mocne falowanie obrotów? Czy skrzynia i napęd to wytrzymają?
Dawniej w cc700 odchudziłem i byłem bardzo bardzo zadowolony i nic się nie psuło no tylko tu zupełnie inna moc i inny silnik. Proszę o wypowiedź kogoś kto się zna lub robił coś podobnego.
Myślę że po tej operacji samochód będzie lepiej reagował na pedał gazu przy niskich obrotach?
Przydałoby się na zime do driftu.
Tylko tak się zastanawiam, po co gromadzić energie w kole zamachowym zamiast odrazu przełożyć ją do napędu? Jedyny powód który przychodzi mi do głowy to żeby silnik pracował równo? Zastanawiam się o ile odchudzić koło 30% czy 50% wagi, czytałem że odchudzanie powyżej 30% stosuje się tylko do samochodów rajdowych. Czy są po tym jakieś skutki uboczne? mocne falowanie obrotów? Czy skrzynia i napęd to wytrzymają?
Dawniej w cc700 odchudziłem i byłem bardzo bardzo zadowolony i nic się nie psuło no tylko tu zupełnie inna moc i inny silnik. Proszę o wypowiedź kogoś kto się zna lub robił coś podobnego.
Myślę że po tej operacji samochód będzie lepiej reagował na pedał gazu przy niskich obrotach?
Przydałoby się na zime do driftu.