Strona 1 z 1
B4 ABT 2,0 nie odpala
: 29 sie 2012, 15:17
autor: jar
Mono-motronik nie odpala mi od rana.
Wczoraj jeździłem było OK.
Na wtrysku nie ma zasilania.
Panowie gdzie go szukać?
Z góry dzięki.
: 29 sie 2012, 16:29
autor: Jarewa
A iska jest?
Jak jest, to brak ciśnienia paliwa (pompka paliwa lub regulator paliwa) lub walnięte ecu. Ale dla pewności trzeba sprawdzić zasilanie dla ecu. Zależy z którego roku ecu bywały dwa dodatkowe bezpieczniki lub jeden.
: 29 sie 2012, 17:04
autor: jar
Iskra jest.
Ciśnienia nie mierzyłem, ale ściągnąłem węza kręcąc rozrusznik- waliło jak trzeba.
Stawiam na ecu, ale gdzie są te dodatkowe bezpieczniki?
: 29 sie 2012, 19:52
autor: Jarewa
Te od 22 do 33 który nie powiem bo zależy od wyposażenia czy nie ma innych jeszcze one są dokładane. Oryginalnie to te pod czerwonym kapturkiem były.
: 29 sie 2012, 20:15
autor: jar
Jarewa pisze:Te od 22 do 33 który nie powiem bo zależy od wyposażenia czy nie ma innych jeszcze one są dokładane. Oryginalnie to te pod czerwonym kapturkiem były.
Wszystkie sprawdzone, w porządku.
: 29 sie 2012, 21:02
autor: Jarewa
A ty LPG nie masz?
Sprawdź dwa przewody osobno od wtrysku czy jest stały plus względem masy aku (nie wiem który kolor). Zmierz rezystancje cewki wtryskiwacza.
A po drugie kiedy mierzysz owe napięcie? I CZYM? Bo zwykłym miernikiem je nie sprawdzisz dokłądnie podczas próby odpalania będzie coś tam skakało w granicach 0-4V
: 29 sie 2012, 22:01
autor: jar
LPG nie mam.
Na przewodach nie ma plusa.
Cewka coś około 1,2 om(dokładnie nie pamiętam, ale jest OK).
Mierze podczas próby odpalania miernikiem cyfrowym, a także podłączam swiatłodiodę, która musi mrugać w ty czasie.
Czuje ze to wina ecu, albo jest walnięty, albo nie ma zasilania. Jutro do niego się dobiorę.
: 29 sie 2012, 22:06
autor: Jarewa
Na przewodach nie ma plusa.
To go szukaj. Ecu steruje masą plus jest stały po zapłonie.
Czy pompka elektryczna w chwili włączenia zapłonu odzywa sie? jeżeli tak to uszkodzony przewód bezpieczniki wtrysk plusowy.
Plus wtryskiwacza stały to to samo co pompka paliwa i podgrzewacz sondy. Napięcie jest załanczane przekaźnikiem pompki. Przekaźnik w podszybiu (215,208) lub pozycja 10.
: 30 sie 2012, 10:36
autor: jar
Pompka ładnie pompuje.
To przekaźnik 208.
Do wtrysku idą dwa przewody jednakowe biało-zielone.
Na jednym z nich mam stale masę. Plusa nie znajduje w żaden sposób.
Przy bezpiecznikach takich nie widzę.
[ Dodano: 2012-08-30, 16:49 ]
Doczekałem się pomocnika i teraz praca poszła mi lżej.
Otóż, na 2 pinie +12V jest, ale nadal paliwo nie idzie.
Podałem na piny 2 i 3 12V paliwo siknęło.
Ciśnienie paliwa zmierzyłem 1,2 bar.
Jak włączam zapłon słychać jak wtrysk cyka, ale paliwa nie leje.