Strona 1 z 2

[B4 ABK 2.0E 115cv] problem z odpalaniem i brak mocy .pomocy

: 30 sie 2012, 19:56
autor: bosy1988
witam serdecznie kolegow. wlasnie tydzien temu zakupilem autko i mam taki problem ciezko go odpalic czy silnik jest zimny czy cieply i do tego niema mocy a niemowiac zeby wjechac pod gorke wezyk od regulatora cisnienia byl pekniety przy wymianie zluwazylem ze w wezyku jest paliwo czy to moze byc przyczyna moich problemow niewiem od czego zaczac prosze o pomoc z gory dziekuje

: 30 sie 2012, 20:06
autor: masked25
wymień regulator ciśnienia paliwa znajduje sie od strony akumulatora na listwie wtrysków :lol: Tez miałem ten problem i jak ręką odjął. koszt ok. 60 zł

: 30 sie 2012, 21:53
autor: bosy1988
ale czy to napewno bedzie to ? bo przy odpaleni auto strasznie czuc paliwo ... :-/

: 31 sie 2012, 06:48
autor: masked25
tak myślę że to ten problem

: 31 sie 2012, 07:27
autor: Pieterb
bosy1988 pisze:ezyk od regulatora cisnienia byl pekniety przy wymianie zluwazylem ze w wezyku jest paliwo czy to moze byc przyczyna moich problemow
to napewno to, wymień regulator jak kolega pisze i powinno być git

: 31 sie 2012, 19:32
autor: bosy1988
wielkie dzieki panowie :-P

: 31 sie 2012, 19:50
autor: masked25
mozesz wcisnąć pomógł <ok>

: 24 wrz 2012, 08:49
autor: bosy1988
witam ponownie . panowie problem ciagnie sie dalej :( kupilem nowy regulator cisnienia ,nowy filtr powietrza . co prawda teraz bezyny nie czuc ale problem jest taki ze auto dalej niema mocy ...... a niemowiac zeby podjechac pod gorke to jedynie na 1 biegu . na prostej drodze jak jade to na 3 biegu czuje takie przerywanie w pracy silnika i to sie tylko dzieje jak auto jest gorace . moga byc to kable od swiec ? , swieczki sa nowe . czy sada lambda ? ...... pomocy

: 24 wrz 2012, 08:58
autor: krisiun1
Wieczorem otwórz maskę odpal silnik i pryśnij zwykłym rozpylaczem trochę wody na kable, jeśli zobaczysz przeskakującą iskrę to przewody WN już się nie nadają.

: 24 wrz 2012, 10:38
autor: Pieterb
Co do braku mocy to może być sonda u brata tak było trzeba by ją sprawdzić.
Ale najpierw sprawdź te kable jak krisiun1 Ci napisał, ewentualnie jeszcze przekaźnik 30 pod nogami kierowcy.

: 24 wrz 2012, 18:02
autor: piotrpiter
kable do wymiany , jak umnie

: 24 wrz 2012, 18:57
autor: bosy1988
wielkie dzieki panowie zaraz zobacze o co chodzi . co do sady mam pytanko ,jak ja sprawdzic ? jak by byla popsuta to nie powinno smierdziec paliwem ? czy sa inne objawy ?

: 24 wrz 2012, 19:06
autor: Pieterb
bosy1988 pisze:co do sady mam pytanko ,jak ja sprawdzic ?
najlepiej by było ją pod oscyloskop ale możesz spróbować multimetrem sprawdzić lub podpiąć pod vag`a, napięcie na czarnym kablu od sondy powinno oscylować w przedziale od 0,1 do 1 V
bosy1988 pisze:jak by byla popsuta to nie powinno smierdziec paliwem ? czy sa inne objawy ?
czy powinno śmierdzieć to nie wiem raczej nie, u brata jak padła w czasie jazdy to auto momentalnie straciło moc. Po podpięciu pod kompa okazało się że padła sonda.

: 24 wrz 2012, 19:09
autor: bosy1988
wlasnie bylem spojrzec na ta sade i tam zadnego kabelka do niej niema :S

: 24 wrz 2012, 19:22
autor: Pieterb
Tak wyglądają kabelki od sondy
Obrazek