Strona 1 z 1
[Audi 80 B3 2,0 AAD] zamiana silnika na 3A
: 25 wrz 2012, 20:19
autor: Promek
Witam mam pewien problem z moją audi a mianowicie silnik ma przejechane 600 tyś. oleju bierze dużo ok. 2 litrów na 1000km zastanawiam się co jest nie tak Ponieważ po odpaleniu silnik nie kopci czy jest zimny czy ciepły nie ma to znaczenia ale jak obroty przekroczą 2,5tyś/min kopci na siwo stąd moje pytanie czy to uszczelniacze czy pierścienie ?
Kolejne moje pytanie możliwe że zetknęliście się już z takim przypadkiem czy kolektor ssący i wydechowy od 2,0 AAD spasuje do 3A dlatego się pytam bo w 3A jest Ke jetronic 1,1 a ja u siebie mam 1,2 stąd to pytanie
: 25 wrz 2012, 20:28
autor: Audi 80 Polska
Kolejne moje pytanie możliwe że zetknęliście się już z takim przypadkiem czy kolektor ssący i wydechowy od 2,0 AAD spasuje do 3A
Powinien spasować, kiedyś kumpel wstawił AAD zamiast JN i oba kolektory dał z JN. Zresztą nie możesz zostawić kolektorów z silnika 3A?
: 25 wrz 2012, 20:40
autor: Promek
Nie mogę ich zostawić tzn wydechowy pewnie tak ale ssący jest troszke większy ponieważ w ke jetronic 1,2 są wyższe ciśnienia niż w 1,1
: 25 wrz 2012, 20:58
autor: Audi Sport
Etka rozróżnia głowicę do 3A i AAD, zczego kolektory wydechowe sa takei same. Jedynie w dolotowych jest różnica, wiadomo róznia sie wyglądem, ale uszczelka pod łączenie go z głowica jest inna niż przy 3A :roll: Trzeba by szukać w czym jest różnica, choć zawsze można załozyć kolektor z 3A
: 25 wrz 2012, 21:07
autor: Promek
a orientujesz się może czy rozstawy śrub na uszczelce są takie same jak sprawdzałeś w etce to tam są chyba podane dane dotyczące takich rzeczy?
: 04 paź 2012, 13:25
autor: kamil890808
witam, ponieważ nie chce zakładać nowego tematu podepnę się pod ten, gdyż sama nazwa pasuje poniekąd, z tą różnicą że jestem zmuszony wyjąć swój silnik 3A i muszę wsadzić jakiś inny, pisząc inny mam na myśli sprawny, przechodząc do konkretów panowie, zależy mi aby odbyło się to jak najprościej dlatego jaki podpasuje pod mój układ wtryskowy? na pewno wiem ze AAD jakiś jeszcze?
różni się jakoś silnik od 3A tyle że z quattro ? bo jakimś cudem udało mi się dopaść takowy
no przywiązałem się do niej
: 05 paź 2012, 19:24
autor: Audi Sport
Promek pisze:a orientujesz się może czy rozstawy śrub na uszczelce są takie same jak sprawdzałeś w etce to tam są chyba podane dane dotyczące takich rzeczy?
Niestety w etce nie ma takich informacji, tylko rusunek poglądowy i numer części :roll:
kamil890808 pisze:różni się jakoś silnik od 3A tyle że z quattro ? bo jakimś cudem udało mi się dopaść takowy
Niczym się nie różni, jedyna różnica jest przy automacie ale to różni się tylko kilka elementów osprzętu