Strona 1 z 3

[B4 ABK] Szarpie przy dodawaniu i puszczaniu gazu

: 11 paź 2012, 15:49
autor: Cycu
Witam :)

Mam następujący problem:
Kiedy jadę na niskich biegach i dodaje gazu nawet delikatnie wyraźnie czuć szarpnięcie.
Co prawda nie jest to jakieś bardzo mocne szarpnięcie ale jest to trochę uciążliwe podczas jazdy w korkach albo po prostu w trakcie jazdy na niskich biegach.
Przy puszczaniu gazu sytuacja wygląda tak samo.
Nawet po zmianie z 3 biegu na 4 i dodaniu gazu szarpnięcie jest nadal wyczuwalnie.
Dodam że podczas ruszania silnik nie ma żadnych drgań i nie skaczę na "pół sprzęgle".
Ruszanie przebiega płynnie...

Co może być przyczyną?

Silnik po kapitalnym remoncie, sprzęgło nowe SACHSa.

Mechanik stwierdził że poduszki są ok i mówi żebym się tym nie przejmował, ale mnie irytuje to szarpanie.

Przed remontem też szarpała i to jeszcze gorzej. Teraz szarpanie troszkę ustało ale jak napisałem wyżej dalej jest wyczuwalne w szczególności przyśpieszania na 1 i 2 biegu jak i zdejmowania nogi z gazu.



Lubię swoją 80 tkę, jeździ mi się nią na prawdę super tylko to szarpanie wszystko psuje.
Jeździłem 80tką ABT kolegi i jemu nic nie szarpie.


BARDZO PROSZĘ O POMOC.

: 11 paź 2012, 16:53
autor: krisiun1
Sprawdź czy linka gazu nie jest luźna.

: 11 paź 2012, 18:34
autor: Cycu
Linka gazu nie jest luźna, samochód momentalnie reaguje na naciśnięcie pedału gazu...

Co może być inną przyczyną?

[ Dodano: 2012-10-11, 21:12 ]
Nikt nie ma żadnych sugestii rozwiązania mojego problemu? ;)

: 11 paź 2012, 21:24
autor: Penny
Mam ten sam problem i szukam już odpowiedzi od dawna. Problem nie leży po stronie zawieszenia bo te wymieniłem i nic się nie zmieniło.

: 11 paź 2012, 21:30
autor: Cycu
Więc nie jestem sam...
U zawieszenie również zostało wymienione...

Sam nie wiem co to może być a myślę i myślę...

Skrzynia była rozebrana i zostały tam powymieniane jakieś "pierdółki" bo reszta wyglądała dobrze...

[ Dodano: 2012-10-11, 21:36 ]
Dodam, że koło zamachowe oddałem do regeneracji i wyważania więc nie ma mowy że z kołem coś jest nie tak...

: 11 paź 2012, 22:06
autor: Jarewa
Cycu pisze:sprzęgło nowe SACHSa.
Nowe nie oznacza dobre.

Ba ostatnio wymieniałem dwu mas w golfie Sachs po złożeniu nadal stuka sprzęgło do reklamacji a tam że nie uznają bo to wina złego użytkowania a klient przejechał może ze 100metrów :lol: po długich kłótniach wywalczył.

: 11 paź 2012, 22:14
autor: Cycu
Rozumiem. Ale zaznaczam że wcześniej miałem LUKa oryginalnego i też szarpało.

Kolega miał w ABT sprzęgło na wykończeniu, brało u samej góry a szarpnięć nie było.

Pomijam tak że kwestię palca, kopułki i przewodów bo już próbowałem różne kable i bez zmian.

: 11 paź 2012, 22:18
autor: Jarewa
Bo u niego był uszkodzony docisk a u ciebie ewidentnie amortyzator sił skrętnych.

: 13 paź 2012, 10:42
autor: mruty
Ja mam podobnie na benzynie i tak samo miałem zawieszenie robione, poduchy też są ok. na dniach będę jechał na sprawdzenie ustawienia zapłonu, ależ jest problem znaleźć mechanika który nie ucieka gdy pytam się go czy wie że trzeba blokować komputer.

: 13 paź 2012, 13:08
autor: Pieterb
mruty pisze:ależ jest problem znaleźć mechanika który nie ucieka gdy pytam się go czy wie że trzeba blokować komputer.
a z kąt ja to znam :-/

: 13 paź 2012, 22:34
autor: m_an_ie_k
wątpię czy w ogóle znajdzie się mechanika który nie będzie uciekał, nie lepiej kupić lub pożyczyć lampę i samemu sprawdzić? wbrew pozorom nie jest to takie trudne,

skąd w ogóle jesteś mruty, ??

: 14 paź 2012, 09:58
autor: mruty
Miłomłyn niedaleko Ostródy.

: 14 paź 2012, 11:55
autor: Pieterb
m_an_ie_k pisze:nie lepiej kupić lub pożyczyć lampę i samemu sprawdzić? wbrew pozorom nie jest to takie trudne,
właśnie ja tak zrobiłem <ok>

: 14 paź 2012, 18:33
autor: jacek199315
abk ;-) ile ja przez niego miechem rzucałem u mnie jest gaz i gdy dolot się rozszczelnił to szarpał na gazie a co do benzyny to szarpał mi gdy miałem za duża dawkę ustawiona + zapłon rozregulowany nie dało się jechać a co do ustawiania zapłonu to tez miałem podobnie kogo nie pytałem to ze nie i tyle

: 14 paź 2012, 20:05
autor: mruty
Jak dawkę regulowałeś benzyny ?