[1.8S JN] Problem nie wkręca się na zimnym.
: 20 paź 2012, 02:03
Witam Serdecznie
Od wczoraj jestem posiadaczem znów Audi 80 1.8S Jetronic. Mam z nią problem chodzi o to że autko na zimnym silniku ciężko pali i nie chce się wkręcać przerywa na benzynie tak jak by nie dostawał paliwa lub jakby nie palił na jeden gar(trzęsie budom). Na gazie jest ok chodź potrafi czasem zgasnąć i później ciężko go odpalić. Gdy silnik się rozgrzeje chodzi na benzynie normalnie tak jak powinien. Silnik wydaje się być ok jest jeszcze w miarę żwawy w 5 osób wczoraj wracałem 190km/h na prostej także wydaje się wszystko być tak jak powinno.
Dół silnika głowica itp. słuchutka. Jedyne co zwróciło moją uwagę to to że z pokrywy zaworów dość mocno cieknie olej (jutro będzie zrobione) no i cieknie on na wtryski pewnie u poprzedniego właściciela było tak sporo czasu. Także wtryski są cały czas nasączone ciepłym olejem. Teraz pytanie czy mogło jakimś cudem zalać wtryski?
Dodam jeszcze że po przekręceniu kluczyka nie słychać pompki paliwa żeby pompowała w starym czerwonym 1.8PM za każdym przekręceniem kluczyka było ją słychać i teraz pytanie czy w Jetronicu tak po prostu jest? Bo w sumie to silnik trochę się różni budową.
Mam nadzieję że mnie rozumiecie . Jak myślicie może ktoś miał podobny problem?
Z góry dzięki za pomoc
Od wczoraj jestem posiadaczem znów Audi 80 1.8S Jetronic. Mam z nią problem chodzi o to że autko na zimnym silniku ciężko pali i nie chce się wkręcać przerywa na benzynie tak jak by nie dostawał paliwa lub jakby nie palił na jeden gar(trzęsie budom). Na gazie jest ok chodź potrafi czasem zgasnąć i później ciężko go odpalić. Gdy silnik się rozgrzeje chodzi na benzynie normalnie tak jak powinien. Silnik wydaje się być ok jest jeszcze w miarę żwawy w 5 osób wczoraj wracałem 190km/h na prostej także wydaje się wszystko być tak jak powinno.
Dół silnika głowica itp. słuchutka. Jedyne co zwróciło moją uwagę to to że z pokrywy zaworów dość mocno cieknie olej (jutro będzie zrobione) no i cieknie on na wtryski pewnie u poprzedniego właściciela było tak sporo czasu. Także wtryski są cały czas nasączone ciepłym olejem. Teraz pytanie czy mogło jakimś cudem zalać wtryski?
Dodam jeszcze że po przekręceniu kluczyka nie słychać pompki paliwa żeby pompowała w starym czerwonym 1.8PM za każdym przekręceniem kluczyka było ją słychać i teraz pytanie czy w Jetronicu tak po prostu jest? Bo w sumie to silnik trochę się różni budową.
Mam nadzieję że mnie rozumiecie . Jak myślicie może ktoś miał podobny problem?
Z góry dzięki za pomoc