Strona 1 z 1

[80 B3 1.8PM 90KM] Nie chodzi na benzynie

: 20 paź 2012, 23:25
autor: napoleon1111
Witam

Mój problem polega na tym że moje autko nie chcę chodzić na benzynie, jak rano zapalę to zraz zgaśnie, dopiero po dodaniu gazu utrzymuje obroty..
Inaczej sprawa ma się do ciepłego silnika, po prostu silnik jest zalewany benzyną lub jej nie dostaje ale bardziej stawiał bym na zalewanie ponieważ zaczyna śmierdzieć benzyna w aucie.
Wymieniłem już 3 razy czujnik odpowiadający za ssanie taki biały co wkręca się w metalowy króciec od spodu ale to nie pomogło. Jedynie co pomaga to resetowania komputera poprzez zdjęcie klemy z akumulatora. Na benzynie nie jeżdżę jest mi tylko potrzebna do odpalenia i od razu przełączam na LPG tak że kiedy zresetuję komputer a silnik się nagrzeje a później zgaszę i próbuję zapalić problem z powrotem powraca, oczywiście silnik na nagrzewa się na LPG.
Tak jak pisałem wcześniej na Pb nie jeżdżę więc nie mogę powiedzieć ile bym pojeździł na benzynie po resecie kompa a także nie wiem ile pali.

Z góry dzięki za pomoc.

: 22 paź 2012, 23:51
autor: BLUECONECT
Sonda lambda do sprawdzenia... <ok>

: 23 paź 2012, 17:40
autor: Cris
Po pierwsze niebieski czujnik temp. To 99 proc. wszystkich kłopotów .Sprawsdż i napisz.

: 23 paź 2012, 17:52
autor: LUPO
zdejmij pokrywę filtra powietrza i zobacz czy przy wtrysku jest taka pokrywa metalowa przykręcona na cztery sruby i czy z pod niej nie leje się benzyna jak auto jest odpalone na benzynie
na fotce widoczna pokrywa metalowa http://img20.allegroimg.pl/photos/orygi ... 2688822614

: 24 paź 2012, 13:39
autor: napoleon1111
Sondę lambda mam odpięta i mam emulator sondy lambda, jeżeli chodzi o czujnik to ja mam biały a nie niebieski ponieważ mam metalowy króciec i tam ten czujnik jest wkręcany od spodu a jeżeli chodzi o tą metalową pokrywkę to nie leje się spodniej benzyna . Ja bym stawiał na problem z kompem ponieważ gdy jest zimna a wtedy na Pb działa normalnie i jednocześnie ma lepsze kopyto na gazie z tym że ten stan utrzymuje się do czasu gdy jej nie zgaszę oczywiście na ciepłym silniku. Najdziwniejsze jest to że nie zawsze się tak dzieje czyli nieraz jest gorąca i chodzi na tym i na tym.