Strona 1 z 1
[80 B3 2.0E] brak mocy powyzej 3500 obrotow
: 05 wrz 2007, 15:06
autor: matys
witam jakis czas temu moj tato zakupil audi 80 b3 2.0e no i na poczatku niezwracalem na to uwagi ale po jakims czasie zauwazylem ze jak wciskam pedal w podloge to po 3500 -4000obrotow zaczyna puchnac i tak na kazdym biegu,sie w ogole druga komora nie otwiera,to jest niby zrobione zeby mniej spalała ale pali tak samo duzo jak normalna i w ogole ciagu nie ma a predkosc maxymalna ledwie 182 km/h...mial ktos moze taki problem?? i jak go rozwiazac?? no i jeszcze jedna sprawa temperatura silnika pokazuje zawsze jakos mniej stopni przy normalnej jezdzie jakies70- 80 stopni jest....pozdrawiam
: 05 wrz 2007, 15:37
autor: czarekj
Czy szukałeś już pomocy w poprzednich naszych postach? Jak Ci pomogę odnośnie wskazań temperatury to już z 10 raz będę pisał to samo. Poświęć chwile czasu i poczytaj to co zostało napisane wcześniej. Wskaźnik temperatury i liczniki to dyżurny temat forum.
: 05 wrz 2007, 16:29
autor: matys
szukalem no i o temepraturze wyczytalem cos ale o mocy nic a troche tych stron przelecialem...
: 05 wrz 2007, 16:46
autor: czarekj
Zrób zdjęcie mechanizmu sterowania przepustnicami i pokaż na forum. Zdejmij gumę z zespołu przepustnic i poproś by ktoś wcisnął gaz do dechy, a Ty obserwuj, czy obie przepustnice otwierają sie na maksa. Skasuj luz na lince przyspieszenia.
a moze..
: 05 wrz 2007, 18:22
autor: Seba80
aparat zaplonowy musi byc suchy/czysty, kopulka takze. to podstawa. faktycznie foto przepustnicy przydaloby sie. sam mechanizm musi byc ok. poza tym jesli dalej nie kreci przy duzych obrotach to moze byc umierajaca pompa paliwa. powodem moze byc tez wadliwa praca sondy L. czy uklad wydechowy jest szczelny przed sonda?
: 12 wrz 2007, 09:56
autor: matys
witam rozmawialem z pewnym mechanikiem i on mowil ze to audi ma komputer i to jest jakos komputerowo zablokowane ze sie druga komora nie otwiera...pozdrawiam
: 12 wrz 2007, 11:17
autor: kobra
najpierw zaczne zawsze robiłem błedy wiec prosze nie zwracajcie na to uwagi bede sie starał pisac wolniej i dokładniej . a teraz o problemie sprawdz sonde l bo znajomy miał tak przy coonwerto hondzie a potem odcinało go juz przy 90 bez w zgledu jak deptał
:mrgreen: