[B4 2,0 ABK]silnik szarpie na biegu jałowym i podczas jazdy
: 05 wrz 2007, 23:01
Witam!
Niedeawno kupiłem audi 80 B4 93r 2,0 115KM 250tyś km, wszystko grało, dojechałem do domu no i zauwazyłem ze zaczął nieróno chodzic na biego jałowym (spadały obroty) potem zaczął tez szarpac w trakcie jazdy . Od tej chwili zaczeła sie przygoda z mechanikami / odwiedziłem ok 5 warsztatów 2X był podłanczany pod komputer, zostało sprawdzonie lub wymienione:
-kable wys. napięcia (nowe)
-czujnik temp silnika (wymiana z innego ABK)
-aparat zapłonowy z cewką (podmianka z innego ABK) + ustawienie zapłonu
-Przepływomierz (wymiana z innego ABK)
- sonda lambda (sprawdzana miernikiem 2 razy, ale wydawało mi sie ze ci fachowcy za dobrze na mierniku sie nie zali )
-silnik krokowy (wymiana z innego ABK)
-komputer (wymiana z innego ABK)-rozrząd był przestawiony o 1 ząbek teraz jest dobrze ale tak samo chodzi
Silnik szarpie prawie zawsze na rozgrzanym silniku no i czasami na zimnym, zaczyna wtedy kopcic (jasny dym) kiedy silnik dobrze pracuje to nie dymi. Może łapie lewe powietrze ale wszystkie wężyki wydają sie szczelne hmm. Moze uszczelka pod kolektorem ssącym puszcza lewe powietrze? Wogóle jak to sprawdzic?
PROSZE o POMOC bo juz pomału trace głowe no i nerwy
z góry dziękuje.
Niedeawno kupiłem audi 80 B4 93r 2,0 115KM 250tyś km, wszystko grało, dojechałem do domu no i zauwazyłem ze zaczął nieróno chodzic na biego jałowym (spadały obroty) potem zaczął tez szarpac w trakcie jazdy . Od tej chwili zaczeła sie przygoda z mechanikami / odwiedziłem ok 5 warsztatów 2X był podłanczany pod komputer, zostało sprawdzonie lub wymienione:
-kable wys. napięcia (nowe)
-czujnik temp silnika (wymiana z innego ABK)
-aparat zapłonowy z cewką (podmianka z innego ABK) + ustawienie zapłonu
-Przepływomierz (wymiana z innego ABK)
- sonda lambda (sprawdzana miernikiem 2 razy, ale wydawało mi sie ze ci fachowcy za dobrze na mierniku sie nie zali )
-silnik krokowy (wymiana z innego ABK)
-komputer (wymiana z innego ABK)-rozrząd był przestawiony o 1 ząbek teraz jest dobrze ale tak samo chodzi
Silnik szarpie prawie zawsze na rozgrzanym silniku no i czasami na zimnym, zaczyna wtedy kopcic (jasny dym) kiedy silnik dobrze pracuje to nie dymi. Może łapie lewe powietrze ale wszystkie wężyki wydają sie szczelne hmm. Moze uszczelka pod kolektorem ssącym puszcza lewe powietrze? Wogóle jak to sprawdzic?
PROSZE o POMOC bo juz pomału trace głowe no i nerwy
z góry dziękuje.