Strona 1 z 2
[B4 ABK] spalanie pb i lpg temat tabu
: 09 lis 2012, 15:38
autor: trixx
witam zakładam temat poniewaz przeczytałem juz chyba wszystkie odnosnie spalania abk co sprawdzic co wymienic itp. mam b4 juz rok i spalanie na poziomie 15 pb i 18 20 lpg. wiec tak sonda wymieniona czujnik niebieski ok zapłon ok silnik ma kompresje 13 13 13 12.8 takze ok przepływka regenerowana sposobem z forum obroty stabilne. jedno co zauwazyłem to czasem robi sie muł raz na kilka dni oczywiscie na pb aha przekaznik 30 kupiłem nowy ori vag nie pokazuje bledów sonda pracuje. w lpg zmieniłem z miksera na blosa bo miałem lpg 2 gen wymienione mam tez sprzegło na nowe po tych wszystkich zabiegach pb poprawiło sie o 5 w sumie to bym sie poddał ale jak czytam ze niektórym pala po 10 lpg to az mi sie nie chce wierzyc. pomocy panowie
: 09 lis 2012, 19:48
autor: mariusz122
A kopci ,oleju nie bierze?Może pierscionki sie posypały i uszczelniacze.Moc ma?Bo jak tak to moze wtryski rozregulowane lub nie takie.
: 09 lis 2012, 20:22
autor: LUPO
a napisz tak a propo jak wolno jeździsz że on ci tak ciungnie :lol: wachy :shock:
ile obrotów na biegach i jaka prędkość
zapłon ustawiony prawidłowo
: 09 lis 2012, 20:28
autor: koziolmc60
tak z ciekawosci zapytam zeby w miare ekonomicznie jezdzic to przy jakich obrotach zmieniacie biegi w ABK-u ??
: 09 lis 2012, 20:35
autor: LUPO
2,5 do 3 tysięcy
: 09 lis 2012, 20:39
autor: koziolmc60
LUPO, hmmm to ja przy 2 tysiach daje wyzej a nieraz i nawet 2 tysi nie ma
to musze go troche wiecej potrzymac i moze franca bedzie mniej zarla :mrgreen:
: 09 lis 2012, 20:41
autor: GerB3
A może napisz jakie robisz dystanse, czy auto sie nagrzewa it, bo jak robisz takie po 5-10km do tego jakiś korek itd to ma prawo spalić zz 12-13l i kolejny raz powtarzam - nie bierzcie do końca poważnie tego ile komu auto pali bo to zalezy od wielu czynników.
: 09 lis 2012, 20:53
autor: LUPO
koziolmc60 pisze:LUPO, hmmm to ja przy 2 tysiach daje wyzej a nieraz i nawet 2 tysi nie ma
to musze go troche wiecej potrzymac i moze franca bedzie mniej zarla :mrgreen:
a ile ci chlipie?
[ Dodano: 2012-11-09, 20:57 ]
GerB3 pisze:
i w takich warunkach to jest normalne spalanie,ale PM potrafi zejść nawet poniżej 9L na 100km
tak samo ABT
: 09 lis 2012, 21:07
autor: koziolmc60
LUPO, a z 15 gazu
: 09 lis 2012, 21:08
autor: GerB3
LUPO pisze:ale PM potrafi zejść nawet poniżej 9L na 100km
Na trasie albo małym miescie.
: 09 lis 2012, 21:10
autor: LUPO
koziolmc60 pisze:LUPO, a z 15 gazu
trochę za dużo męczysz go przy takich obrotach i dlatego ci tyle jara
a i w końcu zamulony będzie
[ Dodano: 2012-11-09, 21:12 ]
GerB3 pisze:LUPO pisze:ale PM potrafi zejść nawet poniżej 9L na 100km
Na trasie albo małym miescie.
trasa,mojemu tacie do 8L złazi
: 09 lis 2012, 22:44
autor: jacek199315
ze smali dużo gazu to może być filterek gazu bądź źle wyregulowany jak odkręcisz dawkę to więcej wciągnie jak za mało to tez spalanie wzrośnie najlepiej podłączyć kompa i wtedy regulować
a i w jakim stanie jest przepływka przez nią tez może dużo palić tak jak było u mnie teraz mam przepływke z forda (bo oryginał audi drogi) i spalanie spadło o 2 l
: 09 lis 2012, 22:45
autor: trixx
co do deptania to normalna jazda tak do 3 tys ja krece bo jak sobie poszaleje powyzej 5 tys pare literków wiecej lyka co do mocy to nie miałem okazji innym abk smigac ale mam b3 1.8 ru no to b4 o niebo lepiej smiga ja w trasie schodze do 14 lpg przy predkaosciach 90 110 najbardziej dziwi mnie fakt ze zmiana z miksera na blosa nie przyniosła efektu no moze lepiej sie rozpedza ale spalanie !! wiem ze to jest 2.0 motor i nie licze na 9 l ale w jakis 12 14 lpg po miescie to chyba szansa jest . zapłon był sprawdzany na lampie i jest ok według procedury olej dolewam ale silnik duzo gubi spod michy i w tym miejscu co z bloku wychodzi rurka metalowa sprezanie po 13 to raczej motor zdrowy jest !! odpala czy ciepła czy zimna od strzała wkreca sie ok czasem na pb jak schodzi z obrotów to potrafi tak do jakis 500 zejsc i wskakuje na 1000 i juz stoi aha parownik tez mam nowy taki na 150 hp macie jakies pomysły czy zaczynac wszystko sprawdzac od nowa ?? ale sil juz brak choc lubie ten wóz
przepływke regenerowałem własno recznie według opisu na forum ale i przed strzałem słabo ze spalaniem było ogulnie kupiłem juz z tym tematem ale była walnieta sonda wymieniłem
: 09 lis 2012, 22:54
autor: jacek199315
mój przed remontem generalnym palił ok 14-15 na trasie teraz 9-9,5 sprawdź szczelność dolotu
: 09 lis 2012, 23:17
autor: LUPO
trixx pisze:
tam u ciebie jest coś naprawdę nie tak-ktoś tam może dobrze nawywijał
moje A6 z 2.0 ACE 13,5 do 14L z lekkim haczykiem w korkach ciągnie na klimie,a na trasie schodzi do 10L-tak więc masakra u ciebie,nawet jak by się robiło odcinki po 4-5km to nie powinien tyle wychlipać