Strona 1 z 2

[80 PM] 110km/h 5 bieg nie idzie

: 26 lis 2012, 22:57
autor: Patrique
Panowie, nie wiem czy jestem przeczulony czy coś, ale moja audiczka ma problemy ostatnio z przyspieszaniem na "piątce". Otóż przy prędkości 110km/h w ogóle pod lekką górkę nie chce przyspieszać. Po równym powoli się rozpędza. Skrzynia: AKM. Czy u was jest podobnie, czy może coś zamuliło moją niunię? Wydaje mi się, że przed wymianą sondy lambda miała większą moc na 5 biegu, ale i większą konsumpcję paliwa. Wkład katalizatora jest.

: 27 lis 2012, 21:39
autor: Rychu82
jak bym miał przyspieszać moim pod górę przy 110km/h na 5 biegu do by mnie zeus piorunem podrzucił za molestowanie <ok>

: 27 lis 2012, 23:20
autor: Patrique
Rychu82, czyli za dużo jeżdżę ostatnio mocniejszymi samochodami <ok> .
PS. To rozumiem, że wasze auta też mają takiego muła?

: 27 lis 2012, 23:22
autor: schack
u mnie w bliźniaku idzie pod górę na 5 spokojnie nawet powyżej 110 przyśpiesza (krótka skrzynia) wkładu kata brak, odcięte ciepłe powietrze.

: 27 lis 2012, 23:36
autor: Rychu82
Patrique pisze:Rychu82, czyli za dużo jeżdżę ostatnio mocniejszymi samochodami <ok> .
PS. To rozumiem, że wasze auta też mają takiego muła?
wasze nasze, nie wiem ale moje wjezdża elegancko na czwórce 8-)

: 28 lis 2012, 10:53
autor: Patrique
Nie no to mój na "czwórce" też ładnie idzie. Tylko zdziwiło mnie to, że ten moment obrotowy tak się dziwnie rozkłada na "piątce". Przy 90km/h mam okolo 2200rpm, czyli przy 110km/h powinien ten moment już łapać. A tutaj defakto jak mu na czwórce nie depnę przynajmniej do 130km/h to mogę zapomnieć o efektownym rozpędzaniu na piątce.

Nie wiem jak u sąsiada w B3 1.8 JN, chociaż u niego po otwarciu dwóch przepustnic auto ma nieziemskiego kopa, którego nawet 1Z w serii by się nie powstydził.

: 28 lis 2012, 18:01
autor: GerB3
To coś masz nie teges bo AKM to krótka skrzynia i na piątce można się rozpędzac tylko bez gazu w podłodze bo to nic nie da, tylko że dla mnie 5ka w tej skrzyni to jest głownie do utrzymania prędkości a nie rozpędzania.

A jakie masz wogule osiągi w tym aucie? 1Z seryjny to spokojnie PM objeżdża, chociaz faktycznie nie ma takiego kopa jak JN bo to jest szatan zwłaszcza jak sie go paliwem podleje :mrgreen:

: 28 lis 2012, 23:03
autor: Patrique
GerB3 pisze:A jakie masz wogule osiągi w tym aucie? 1Z seryjny to spokojnie PM objeżdża, chociaz faktycznie nie ma takiego kopa jak JN bo to jest szatan zwłaszcza jak sie go paliwem podleje :mrgreen:
Przed remontem to polonez by go objechał <ok> ...
Po remoncie jeździ się tak samo jak a4 1.9tdi :-P ... a nawet lepiej. Tylko go ta "piątka" zamula. Na czwartym biegu podejrzewam, że kręcił by się pod czerwone pole. Na piątce, musi mieć przynajmniej 140km/h żeby szedł dalej. A to mi się już wydaje coś nie halo.

Nie chodzi mi o robienie sobie rajdówki z 80-tki, ale o to, że czasami mam te 110km/h i chce wyprzedzić ciężarówkę i idzie to naprawdę mulasto. Dopiero redukcja na "cztery" i zapitalam jak chce. Jednak wkurza mnie takie majdanie biegami i częste używanie sprzęgła.

: 29 lis 2012, 05:38
autor: GerB3
Patrique pisze:Jednak wkurza mnie takie majdanie biegami i częste używanie sprzęgła.
To kup diesla <ok>

Tak jak mówie, dla mnie 5ka w tej skrzyni to jest do utrzymania prędkosci a nie wyprzedzania, na 4ce zbiera się ładnie.

: 29 lis 2012, 10:54
autor: Patrique
GerB3, czyli wychodzi na to że jest u mnie wszystko w porządku <ok> .

[ Dodano: 2012-11-29, 10:13 ]
GerB3 pisze:To kup diesla <ok>...
No i chyba tak zrobię. Czekam tylko na jakąś okazję i chcę kupić całego anglika z dobrym "zetorem" na pokładzie. Do tego dopasować skrzynię, porzeźbić inne rzeczy i myślę, że będzie miodzio.

: 22 gru 2012, 20:33
autor: dzikx
jak kupisz anglika to chyba będzie kompletny ? Dizel no fajnie się zbiera ale trochę więcej droższych rzeczy do zepsucia i zima niekiedy problem zwłaszcza jak auto stoi pod chmurką. Co do 5 biegu ja w 1,8S 90km 100 mam przy 2200obr i jadąc pod górę z taką prędkością to nawet zwolnię chyba ze będę deptać jej

: 29 maja 2013, 13:02
autor: mlody1206
Patrique pisze:Nie no to mój na "czwórce" też ładnie idzie. Tylko zdziwiło mnie to, że ten moment obrotowy tak się dziwnie rozkłada na "piątce". Przy 90km/h mam okolo 2200rpm, czyli przy 110km/h powinien ten moment już łapać. A tutaj defakto jak mu na czwórce nie depnę przynajmniej do 130km/h to mogę zapomnieć o efektownym rozpędzaniu na piątce.

Nie wiem jak u sąsiada w B3 1.8 JN, chociaż u niego po otwarciu dwóch przepustnic auto ma nieziemskiego kopa, którego nawet 1Z w serii by się nie powstydził.
Ja mam PM-a i na 5-tce i 2200rpm na liczniku mam 120km/h, a pod wzniesienie przyspiesza normalnie tzn. wiadomo nie tak jak na niższych biegach ;)

: 30 maja 2013, 14:51
autor: bartekj
Też mam 1.8 PM, mój wyciągnął na 5tce 160 km/h Jak nie wierzycie załączam zdjęcie LINK dodam że na elpidżi

: 30 maja 2013, 16:04
autor: jaco80
bartekj pisze:Też mam 1.8 PM, mój wyciągnął na 5tce 160 km/h Jak nie wierzycie załączam zdjęcie LINK dodam że na elpidżi
A co w tym dziwnego? :-)

: 30 maja 2013, 17:46
autor: Patrique
bartekj pisze:Też mam 1.8 PM, mój wyciągnął na 5tce 160 km/h Jak nie wierzycie załączam zdjęcie LINK dodam że na elpidżi
Buahaha... Ja na laczkach 185/65/R14 miałem momentem na A4 kierunek Wrocław 190km/h <ok>