Strona 1 z 2

[b3 1.6 pp] brak mocy duże spalanie

: 04 gru 2012, 23:21
autor: fryd.frys
Witam wszystkich. Mam problem z moją perełką b3 1.6 pp i już nie wiem co za bardzo robić. Ponieważ auto straciło na mocy i dużo pali. Na lpg 100 km/h a na Pb 120km/h to maks co mogę wyciągnąć a nie wspomnę o czasie ile to trwa, a spalanie to 13l/100 a było 7l 8l/100. Wymieniłem świece, przewody, kopułkę, palec, i cały aparat zapłonowy bo była nieszczelna gruszka, sonda lambda jest sprawdzona potencjometr nastawnika też. dodatkowym objawem jest po gwałtownym dodaniu gazu na Pb przy ruszaniu auto zalewa się a podczas jechania i dodania gazu jest dziwny dźwięk jakby buczenie. Dodam jeszcze że zapłon był ustawiany. Więc zwracam się z ogromną prośbą o pomoc o jakiś punkt zaczepienia.

: 04 gru 2012, 23:27
autor: LUPO
a jak chodzi na wolnych obrotach?

[ Dodano: 2012-12-04, 23:37 ]
moja propozycja jest taka,śrubokręt krzyżakowy w rękę i idź do auta i zdejmij pokrywę filtra powietrza i odpal auto,na foto masz zaznaczone sprawdź czy podczas pracy silnika w koło tej pokrywy metalowej nie wydostaje się paliwo na wolnych obrotach i jak przygazujesz

: 04 gru 2012, 23:47
autor: fryd.frys
Dzięki wielkie za szybka odpowiedz :-) , ale widzę ze za mało danych podałem :-( . moja perełka jest jeszcze na gaźniku 2EE i na 70kM a z tego co widzę to jest pokazany wtrysk

: 04 gru 2012, 23:50
autor: LUPO
jaki kod silnika?

: 04 gru 2012, 23:54
autor: fryd.frys
nie wiem czy o to chodzi ale oznaczenie PP

: 04 gru 2012, 23:56
autor: LUPO
pp to wtrysk,albo ja się mulę,który to rok

: 04 gru 2012, 23:58
autor: fryd.frys
jest to rok 90 a z tego co kojarzę to dokładnie 1.6 kat pp Obrazek

: 05 gru 2012, 00:00
autor: LUPO
a przepraszam,gaźnik

jak pracuje na wolnych obrotach i czy próbowałeś ruszać filtrem powietrza na różne strony? może podstawa metalowa gumowa pękła
następna opcja to pływak


najlepiej to weź zdejmij pokrywę filtra i zrób fotkę tego gaźnika bo mi coś nie pasuje !

: 05 gru 2012, 00:03
autor: fryd.frys
gumę też wymieniałem bo była pękniętą

[ Dodano: 2012-12-05, 00:08 ]
wygląda tak jak na tym zdięciu. a jest to gaźnik 2EE pierburg Obrazek

: 05 gru 2012, 00:13
autor: LUPO
jak wygląda u niego z wolnymi obrotami?

: 05 gru 2012, 00:16
autor: fryd.frys
praca teraz jest prawidłowa czy to zimny czy ciepły. nierówno wcześniej pracował na zimnym bo łapał lewe powietrze przez gruszkę na aparacie zapłonowym.

: 05 gru 2012, 00:20
autor: LUPO
tu masz temat w związku z twoim gaźnikiem poczytaj http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic119509.html

czy pasuje to do twoich problemów i odpisz

: 05 gru 2012, 00:30
autor: fryd.frys
niestety te objawy ni pasują. u mnie praca silnika jest stała, nie skacze mi góra i duł. jadąc na 4 biegu czy to na lpg czyPb nie da rady wyciągnąc wiecej niż 4500 obr. i to z wielkimi bulami. a do 100 rozpędzam sie na Pb 23s a na lpg to szkoda mówić. takie obiawy są u mnie i do tego to spalanie. silnik oleju mi nie bierze wycieków brak i rozkladam ręce jaka pierdułka doprowadza do takiego czegos

: 05 gru 2012, 00:33
autor: LUPO
może zapłon jest źle ustawiony?
jeżeli na lpg jest tak samo

: 05 gru 2012, 00:38
autor: fryd.frys
dzisiaj był ustawiany i dlatego ręce mi opadają bo wyczerpały się pomysły