aldi pisze:Może robisz dużo krótkich przejazdów podczas których silnik się nie nagrzewa. Termostat jest dobry?
Jakby silnik zalewało paliwem to byłoby słychać po pracy silnika ewentualnie sonda lambda by nie pracowała bo sterownik nie dałby rady tak mocno zmniejszyć dawki paliwa.
W mojej opinii jakby silnik był mocno zalewany paliwem to odpowiednim rozgrzaniu benzyna odparowałby z oleju.
no tak silnik sie nie nagrzewa, 100km po wymianie oleju i filtrow, auto bylo jezdzone krotkie odcinki po 5-10km,
zadnej trasy,
ale czy powinno az tyle byc benzyny w oleju? na bagnecie jest okolo 2cm wiecej niz bylo,
no i spalilo 25l na 100km,
domyslam sie ze kilka litrow wylecialo przez nie dokonca dokrecony filtr paliwa,
co do termostatu, wg mnie dziala w czasie wymiany byl sprawdzany, wymienialem plyn chlodzacy, i musialem go odpowietrzyc, takze bez problemu osiagnal temperature, , gorace powietrze lecialo z nadmuchow,
nawet na tych krotkich odcinkach po chwili lecialo cieplo,
Wlasnie czekam na kolege, i bede sprawdzal jak 'sikaja' wtryski,
[ Dodano: 2012-12-17, 21:50 ]
sprawdzone:
- wtryski, i raczej nie leją prosto , tylko tak zraszają 4 jednoczesnie,
dla porownania sprawdzilem w silniku 1.8adr, i tam jakos lepiej to rozpyla ale nie wszytskie jednoczesnie tylko kazdy z osobna,
domyslam sie ze w abk wszystkie wtryski dzialja jednoczesnie?
- zawor cisnienia paliwa, wezyk suchy ,
Brak mi pomysłów co moglbym jeszcze posprawdzac w domowym zaciszu,
Jutro to poskladam, zaleje do pelna, zrobie traske 100km,, zobacze czy paliwo odparuje z oleju i jakie będzie spalanie