Strona 1 z 1

[B4 ABK] kierownica oleju

: 05 sty 2013, 10:11
autor: 12adriatexs15
Witam. Mam takie pytanie. Ostatnio dorwałem taką: http://allegro.pl/ksiazka-instrukcja-na ... 32687.html książkę. Jest tam schemat układu smarowania (dołączam zdjęcie tej strony). Numerem 18 oznaczona jest kierownica oleju. Z tekstu powyżej schematu wynika, że ma ona zapobegać zasysaniu powietrza przy jeździe z dużą prędkością na zakrętach. Dodatkowo w naszym kraju powinna zapobiegać zasysaniu powietrza jadąc po dołach. ;-) Z tego co mi się wydaje, to ona powinna być podpięta do przewodu zwrotnego oleju. Ostatnimi czasy zaczęła mi się na desce zapalać dosłowanie na ułamek sekundy kontrolka oleju (jadać po wyboistej drodze). Ciśnienie oleju sprawdzałem w zakładzie diagnostycznym i powiedzieli, że jest ok. Poziom oleju 3/4. Obstawiam, że chodzi tu o problem z ową kierownicą. Wie ktoś jak to jest mocowane lub jak inaczej może się nazywać, bo szukałem na allegro, w google i nie mogłem nic znaleźć? Pozdrawiam

: 05 sty 2013, 10:30
autor: jabko_nb
moze byc to glupota ja bym sprawdził jak sie trzymają konektory na samych czujnikach moze byc tak ze jak jedziesz po dzórach i sie telepie wszystko to gdzies nie stykaja one dobrze albo jest naderwany lekko kabel i tu dokladnie to samo sie dzieje . narazie bym zostawil mechaniczne rzeczy a poszperał to co proste w książce znajdziesz gdzie je znajduja czujniki .napewno jeden jest w okolicach filtra oleju z pojedynczym czarnym kablem

: 05 sty 2013, 22:18
autor: Jarewa
12adriatexs15 pisze: Numerem 18 oznaczona jest kierownica oleju
Nie wiem co i jak bo nic nie podałeś konkretnie.

Ale seryjnie montują ogranicznik fali olejowej 053 103 623
nr33A
Obrazek

: 06 sty 2013, 08:34
autor: 12adriatexs15
Kable sprawdziłem i wygląda na to, ze są ok. A jak jest z demontażem miski olejowej? Tak jak straszą że trzeba podnosić silnik, czy wyjdzie bez tego? Dzięki za zainteresowanie tematem ;)