Strona 1 z 1
					
				[B4 2.0 ABT] Pompa paliwa, problem.
				: 09 sty 2013, 00:01
				autor: Markis
				Witam
Mam taki problem. Wczoraj wymieniłem pompę paliwa i po przejechaniu odcinka drogi zauważyłem, że samochód strasznie zamula, tzn ma takie przycięcie dostanie dawkę paliwa i jest ok, ale za chwile jest to samo, czyli przymuli dostanie dawka paliwa i jest ok. Mam do was takie pytanko. Czy po wymianie pompy paliwa należy coś ustawiać??
Pozdrawiam.
			 
			
					
				
				: 09 sty 2013, 19:45
				autor: Pieterb
				Markis pisze:Czy po wymianie pompy paliwa należy coś ustawiać?? 
 nie, przynajmniej ja niczego takiego nie robiłem a robiłem to w lecie.
A pompę paliwa kupiłeś nową czy używaną  :?:
Czy wszystko poprawnie podłączyłeś  :?: 
[ Dodano: 2013-01-09, 19:51 ]
Markis pisze:Wczoraj wymieniłem pompę paliwa i po przejechaniu odcinka drogi zauważyłem, że samochód strasznie zamula,
 rozumiem że przed wymianą było oki.
 
			
					
				
				: 09 sty 2013, 20:45
				autor: karolas123
				Pokaz jaka pompe kupiłeś. Bo jesli ta 4 bar to pewnie poddaje sie membrana w regulatorze.
			 
			
					
				
				: 13 sty 2013, 13:21
				autor: Markis
				Siema
Tak wcześniej było wszystko w porządku. Pompę kupiłem używkę, dlatego że zamienniki za 100zł wytrzymują 3 miesiące i trzeba wymieniać z powrotem. Jeśli chodzi o pompę nie pamiętam jaką wstawiłem, ale gościu powiedział, że będzie wszystko Ok a niestety tak nie jest. Originalną pompę mam taką:
8A0906091F a drugie oznaczenie 0580453512 12V Jest to pompa Boscha o ile się nie mylę. 
Moglibyście podać mi cenę zamiennika albo originalnej pompę i jakie ciśnienie wytwarza ta pompa?? 
Pozdrawiam
			 
			
					
				
				: 13 sty 2013, 20:50
				autor: Jarewa
				Markis pisze:8A0906091F
Prawidłowa była, ciekawe co teraz wsadziłeś?
 
			
					
				
				: 13 sty 2013, 21:08
				autor: jaco80
				Z tego co pamiętam jest problem z dostępnością i ceną zamienników pomp o ciśnieniu 1,2 bara, a taka ma być do jednopunktu. Ja zamontowałem jakieś 1,5 roku temu zamiennik jakiejś hiszpańskiej firmy, działa bez problemów do dziś. I nie kupisz zamiennika tej pompy za 100 złotych, mnie kosztowała 240 zł. Może ci wpakowali pompę o ciśnieniu 4 bary?
			 
			
					
				
				: 13 sty 2013, 21:23
				autor: Jarewa
				Oddaj swoją starą do regeneracji opłacalne jest. Mogę tobie podać namiary na firmę która robi to rzetelnie nie jedną już u nich robiłem i jestem zachwycony z ich roboty.
			 
			
					
				
				: 14 sty 2013, 10:57
				autor: Markis
				Hmm Jaco80 rzeczywiście moja pompa może mieć 4 bary 

 a na allegro sugerowałem się tego typu pompkami.
http://allegro.pl/pompa-paliwa-audi-80- ... 39549.html
Niby oznaczenie się zgadza ale jak mówicie, że to nie jest to to jestem w domu 
 
 
Gdzie kupowałeś swój zamiennik?? 
Jarewa podaj proszę adres tej firmy to przedzwonię i się dowiem co i jak.
Dzięki i Pozdrawiam 

 
			
					
				
				: 14 sty 2013, 15:55
				autor: jaco80
				Ja kupowałem chyba tu 
http://www.pompapaliwa.pl/?292,pompa-pa ... 1.8-s-1.8s , widzę że już mocno potaniała. Z tym że ja mam B3 ale z 2 strony układ zasilania mamy prawie identyczny. W Etce nr pompy do ABT to 443 906 091 D lub 4A0 906 091
 
			
					
				
				: 17 sty 2013, 00:05
				autor: Markis
				Jaco80 wyjołem dzisiaj pompkę i mam jednak taką jak Ty podałeś o nr: 0580453065, 4A0906091
Mam rozumieć ze jednak jest to dobra pomka i ma 1,2 Bara tak??
Hmm skoro tak to czemu mam takie objawy?? Co może być przyczyną?? 

 
			
					
				
				: 17 sty 2013, 00:09
				autor: karolas123
				Mebrana w monowtrysku.
			 
			
					
				
				: 23 sty 2013, 18:08
				autor: Markis
				Mógłbyś podać mi jakis rysunek albo cokolwiek i powiedzieć gdzie ta membrana się znajduje oraz jakie są możliwe uszkodzenia tej membrany??
Pozdrawiam.
			 
			
					
				
				: 23 sty 2013, 18:25
				autor: michal84
				http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f2d ... da983.html nr.2 jest to regulator cisnienia paliwa i tam znajduje sie membrama
 
			 
			
					
				
				: 06 paź 2015, 10:59
				autor: rawilk27
				Witam, mam problem z audikiem po odpaleniu na zimnym silniku audik potrafi zgasnąć, podejrzewam że to jest przez pompę paliwa, wczoraj mierzyłem ciśnienie pompy przy gaźniku i wyszło mi 1,5 bar. 
Na stronie intercarsu oryginalna pompa boscha o numerach podawanych przez kolegów ma ciśnienie 4bar. 
Czy moja przypadkiem nie wytwarza już za mało ciśnienia ? 
Ps. regulator ciśnienia był rozbierany i okazało się że jest czysty jak łza, membrana cała.
			 
			
					
				
				: 06 paź 2015, 12:21
				autor: maciek889
				Pompa paliwa zawsze musi wytwarzać więcej ciśnienie niż utrzymuje regulator ciśnienia paliwa. A twoje ciśnienie wydaje się mieścić w normie. Choć do mono-wtrysku chyba zaleca się pompę podającą mniejsze ciśnienie.