Strona 1 z 1
[B4 2.0 ABT] Pompa paliwa, problem.
: 09 sty 2013, 00:01
autor: Markis
Witam
Mam taki problem. Wczoraj wymieniłem pompę paliwa i po przejechaniu odcinka drogi zauważyłem, że samochód strasznie zamula, tzn ma takie przycięcie dostanie dawkę paliwa i jest ok, ale za chwile jest to samo, czyli przymuli dostanie dawka paliwa i jest ok. Mam do was takie pytanko. Czy po wymianie pompy paliwa należy coś ustawiać??
Pozdrawiam.
: 09 sty 2013, 19:45
autor: Pieterb
Markis pisze:Czy po wymianie pompy paliwa należy coś ustawiać??
nie, przynajmniej ja niczego takiego nie robiłem a robiłem to w lecie.
A pompę paliwa kupiłeś nową czy używaną :?:
Czy wszystko poprawnie podłączyłeś :?:
[ Dodano: 2013-01-09, 19:51 ]
Markis pisze:Wczoraj wymieniłem pompę paliwa i po przejechaniu odcinka drogi zauważyłem, że samochód strasznie zamula,
rozumiem że przed wymianą było oki.
: 09 sty 2013, 20:45
autor: karolas123
Pokaz jaka pompe kupiłeś. Bo jesli ta 4 bar to pewnie poddaje sie membrana w regulatorze.
: 13 sty 2013, 13:21
autor: Markis
Siema
Tak wcześniej było wszystko w porządku. Pompę kupiłem używkę, dlatego że zamienniki za 100zł wytrzymują 3 miesiące i trzeba wymieniać z powrotem. Jeśli chodzi o pompę nie pamiętam jaką wstawiłem, ale gościu powiedział, że będzie wszystko Ok a niestety tak nie jest. Originalną pompę mam taką:
8A0906091F a drugie oznaczenie 0580453512 12V Jest to pompa Boscha o ile się nie mylę.
Moglibyście podać mi cenę zamiennika albo originalnej pompę i jakie ciśnienie wytwarza ta pompa??
Pozdrawiam
: 13 sty 2013, 20:50
autor: Jarewa
Markis pisze:8A0906091F
Prawidłowa była, ciekawe co teraz wsadziłeś?
: 13 sty 2013, 21:08
autor: jaco80
Z tego co pamiętam jest problem z dostępnością i ceną zamienników pomp o ciśnieniu 1,2 bara, a taka ma być do jednopunktu. Ja zamontowałem jakieś 1,5 roku temu zamiennik jakiejś hiszpańskiej firmy, działa bez problemów do dziś. I nie kupisz zamiennika tej pompy za 100 złotych, mnie kosztowała 240 zł. Może ci wpakowali pompę o ciśnieniu 4 bary?
: 13 sty 2013, 21:23
autor: Jarewa
Oddaj swoją starą do regeneracji opłacalne jest. Mogę tobie podać namiary na firmę która robi to rzetelnie nie jedną już u nich robiłem i jestem zachwycony z ich roboty.
: 14 sty 2013, 10:57
autor: Markis
Hmm Jaco80 rzeczywiście moja pompa może mieć 4 bary
a na allegro sugerowałem się tego typu pompkami.
http://allegro.pl/pompa-paliwa-audi-80- ... 39549.html
Niby oznaczenie się zgadza ale jak mówicie, że to nie jest to to jestem w domu
Gdzie kupowałeś swój zamiennik??
Jarewa podaj proszę adres tej firmy to przedzwonię i się dowiem co i jak.
Dzięki i Pozdrawiam
: 14 sty 2013, 15:55
autor: jaco80
Ja kupowałem chyba tu
http://www.pompapaliwa.pl/?292,pompa-pa ... 1.8-s-1.8s , widzę że już mocno potaniała. Z tym że ja mam B3 ale z 2 strony układ zasilania mamy prawie identyczny. W Etce nr pompy do ABT to 443 906 091 D lub 4A0 906 091
: 17 sty 2013, 00:05
autor: Markis
Jaco80 wyjołem dzisiaj pompkę i mam jednak taką jak Ty podałeś o nr: 0580453065, 4A0906091
Mam rozumieć ze jednak jest to dobra pomka i ma 1,2 Bara tak??
Hmm skoro tak to czemu mam takie objawy?? Co może być przyczyną??
: 17 sty 2013, 00:09
autor: karolas123
Mebrana w monowtrysku.
: 23 sty 2013, 18:08
autor: Markis
Mógłbyś podać mi jakis rysunek albo cokolwiek i powiedzieć gdzie ta membrana się znajduje oraz jakie są możliwe uszkodzenia tej membrany??
Pozdrawiam.
: 23 sty 2013, 18:25
autor: michal84
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f2d ... da983.html nr.2 jest to regulator cisnienia paliwa i tam znajduje sie membrama
: 06 paź 2015, 10:59
autor: rawilk27
Witam, mam problem z audikiem po odpaleniu na zimnym silniku audik potrafi zgasnąć, podejrzewam że to jest przez pompę paliwa, wczoraj mierzyłem ciśnienie pompy przy gaźniku i wyszło mi 1,5 bar.
Na stronie intercarsu oryginalna pompa boscha o numerach podawanych przez kolegów ma ciśnienie 4bar.
Czy moja przypadkiem nie wytwarza już za mało ciśnienia ?
Ps. regulator ciśnienia był rozbierany i okazało się że jest czysty jak łza, membrana cała.
: 06 paź 2015, 12:21
autor: maciek889
Pompa paliwa zawsze musi wytwarzać więcej ciśnienie niż utrzymuje regulator ciśnienia paliwa. A twoje ciśnienie wydaje się mieścić w normie. Choć do mono-wtrysku chyba zaleca się pompę podającą mniejsze ciśnienie.