Strona 1 z 1

[B4 ABT] Strzela jak mocno gazuje

: 20 sty 2013, 19:42
autor: oranek
Wiem, że było miliard razy, u mnie pewnie wystarczy wyregulować bo na benzynie jest ok, ale zastanawia mnie inna rzecz, wypinam czujnik temperatury (ten niebieski wtyk) i NIC się nie dzieje, czy to znaczy, że jest on walnięty? Temperatura podczas jazdy na ogół to 60 stopni, dopiero jak długo postoi na wolnych to do 90 dobija. Tak ma być? Pytam w dziale o LPG bo gdzieś wyczytałem, że nie działający czujnik może mieć na to wpływ, że strzela.

: 20 sty 2013, 19:55
autor: LUPO
a jakie są obroty przy odpaleni i jakie są po rozgrzaniu i czy są problemy z odpaleniem jak jest zimny?

jakie masz spalanie na gazie

: 20 sty 2013, 20:41
autor: oranek
Nie mam obrotka, to nie wiem, po odpaleniu na zimnym na gazie na bank mam za niskie, z 700 nawet (ładowanie czasem aż się zapala, takie wolne są...). Spalanie różne, nie byłem w trasie, w mieście mam od 10 do 15, zależy jak jadę. Termostat w sumie pewnie walnięty, wlałem ogólnie w audice 10 l płynu juz do układu i nie wiem którędy ucieka, czy ucieka, czy jakoś zbiornik wyrównawczy wypuścił nadmiar... Odpowietrzałem wszystko jakby co.

[ Dodano: 2013-01-20, 20:55 ]
Gdzie w ogóle jest termostat? Przy pompie? Ma ktoś jakiś obrazek, bo wydaje mi się, że jak silnik składałem to bez termostatu... Żaden nie został nawet, czyli w ogóle go nie było :D Też dobrze ;p

: 20 sty 2013, 20:56
autor: trixx
dolot szczelny bo lubi strzelic jak ma za uboga mieszanke kable palec kopulka itp a termostat masz w pompie wody od dolu wymienic warto bo koszta niewielkie a dla silnika plus

: 20 sty 2013, 23:18
autor: oranek
Kable mam zaj.ebi.ste bo wymieniane i to te takie stalowe jak w starze :D Kopułka cała, prześwietlona na wylot, ogólnie na benzynie żadnych zastrzeżeń do pracy silnika nie ma oprócz temperatury. Jedyne to właśnie termostat i strzały w "gaźnik" (bo ten chlebak pod maską wygląda jak gaźnik) z powodu źle wyregulowanej mieszanki gazu, ale nie mam pojęcia czy ubogo czy za bogato, podjade do typa który naprawdę się na tym zna (nie raz ratował w bardzo dziwnych sytuacjach, a przy okazji bardzo dobry mechanik) i mi ustawi, wiem, że mam to BINGO M i w porównaniu ze STAG'ami co miałem w poprzednich swoich pojazdach jest to coś innego. Więc wole nie kręcić żadnymi pierdółkami tam na parowniku samemu.

Ale temat założyłem z powdu ODPIĘCIA czujnika temp (niebieska wtyczka) i reakcji silnika na to, a właściwie jej braku - więc pytam po raz kolejny, jest on walnięty, czy tak ma być?

: 21 sty 2013, 11:49
autor: maciek2fl
Ale temat założyłem z powdu ODPIĘCIA czujnika temp (niebieska wtyczka) i reakcji silnika na to, a właściwie jej braku - więc pytam po raz kolejny, jest on walnięty, czy tak ma być?

https://audi80.pl/80-b4-abt-czujnik- ... t71096.htm

: 21 sty 2013, 13:30
autor: LUPO
jak strzela to za uboga mieszanka na gazie lub przestawiony zapłon
najszybciej to pierwsze
jeżeli masz około 700 obrotów nie na gazie tylko na benzynie to zmień czujnik
a jeżeli tylko na gazie to tak jak pisałem wyżej za uboga mieszanka gazu!