Witam.Mam problem z moim 1.8JN w samej benzynie, mianowice gdy odpalam go zimnego to odpala od tzw, Strzała ale z początku trochę nierówno chodzi zanim wbije się na obroty około 1000RPM, gdy się zagrzeje i chcę go zapalić to trzeba go kręcić z 2-3 sekundy, czasami nawet i więcej, sprawdziłem szczelność połączeń regulatora mieszanki z kolektorem i wszystko jest w porządku, wymieniłem nawet uszczelkę pod kolektorem ssącym i nadal nic.Pomóżcie proszę.
: 23 sty 2013, 17:25
autor: LUPO
zacznij od wymiany czujnika temperatury który podaje temp. na kompa
: 23 sty 2013, 18:50
autor: Pieterb
sprawdź czy przesłona powietrza jest prawidłowo wyregulowana i czy się nie zacina.
Wszystkie trzy czujniki są sprawne, sprawdzałem je pod względem rezystancji i temperatury, mam pytanie do przesłony powietrza, czy chodzi o ta która zmienia dopływ powietrza między kolektorem wydechowym a lampą?
: 23 sty 2013, 20:46
autor: Pieterb
fotka poniżej nawet masz opis jak to powinno być wyregulowane
: 24 sty 2013, 08:47
autor: elektryk182
Ustawiłem klapkę na 1.9mm bo była na 2,7mm ale nic to nie dało, dalej tak samo.
[ Dodano: 2013-01-26, 15:57 ]
Sprawdziłem zawór dodatkowego powietrza i działa prawidłowo, co mogę jeszcze sprawdzić i co ma ewentualny wpływ na wolne obroty?
[ Dodano: 2013-01-30, 16:02 ]
Problem z falowaniem obrotów rozwiązany, problem z uruchomieniem ciepłego silnika nie, proszę o rady.
[ Dodano: 2013-02-09, 20:46 ]
Mam jeszcze pytanie co do wężyków podciśnieniowych.Na wielu zdjęciach widzę, że wąż który idzie od filtra węglowego jest podłączony do czarnej gumy a kolanko z odmy do kolektora ssącego, u mnie jest odwrotnie, czy to ma wpływ na falujące obroty i ciężki rozruch ciepłego silnika?