Strona 1 z 1
[B3 1.8 PM] problem z obrotami
: 28 sty 2013, 15:42
autor: stawiik
mam problem z obrotami po wymianie panewek i ustawianiu rozrząd i zapłonu wszystko ustawione na znaki pierwsze odpalenie i auto chodzi normalnie tylko ze trzymało 2000 obr. wiec przekreciłem troszeczke aparatem zapłonowym zmniejszyłem je chodziło normalnie trzyłamo 900 obr jezdziłem tak dwa dni i nagle auto dostalo świra podczas jazdy normalnie na biegu chodzi idealnie zaś gdy wcisnę sprzegło i ma byc na biegu jałowym spada z obrotów i gasnie ustawilem znów wszysko na nowo i nadal to samo wyskoczył mi równierz błąd komputera podczas jazdy wiec go odczytałem okazalo sie ze to 2122 czyli brak sygnału obrotów wiec tu moje pytanie co odpowiada za sygnał obrotów ?
: 28 sty 2013, 18:50
autor: mariusz122
Sprawdż nastawnik i niebieski czujnik.
: 28 sty 2013, 23:22
autor: stawiik
nastawnik wymieniłem juz czujnik tez dodam jeszcze ze auto chodzi na LPG .
: 29 sty 2013, 16:46
autor: mariusz122
Jak masz od kogo to podmień na chwile modem,lewa strona przed drzwiami kierowcy pod tapicerką.
: 29 sty 2013, 22:32
autor: stawiik
chodzi ci o modół zapłonowy tez byl wymieniany i zmieniany bo mam chyba ze 3 i nadal to samo teraz zas podnioslem jej obroty gazem na parowniku zeby nie gasła na kazdym skrzyzowaniu i jest dobrze jezeli ja odpale na zimnym ale gdy juz sie rozgrzeje obroty spadaja do 500 moze 400 i tak do puki nie dodam gazu poczym 2min chodzi na 1000obr i znow spada
: 30 sty 2013, 18:51
autor: mariusz122
Na zapalonym silniku poruszaj całym urządzeniem mono-wtrysk,tylko tak porządnie,może podstawa jest pęknięta i łapie lewe powietrze.Po prostu złap za filter i ruszaj we wszystkie możliwe strony,jak będzie leciał z obrotów to będziesz wiedział co wymienić,jak nie to będziemy myśleć .
: 30 sty 2013, 22:52
autor: stawiik
podstawke tez wymieniłem mysle ze moze łapać lewe powietrze przez podgrzewacz kolektora ssacego jutro to sprawdze
: 30 lis 2015, 21:51
autor: Piotrek_łódź
kolego udało ci sie rozwiazać problem bo mam u siebie podobnie tylko że u mnie obroty psadaja jak jadę i wcisnę sprzegłą spadną do około 500 obr i za chwilę sie normują do jałowych nie wiem czy to tak musi być czy idzie cos z tym zrobic