Strona 1 z 1

[80 B4 2.0 ABK] dławi sie szarpie

: 17 wrz 2007, 21:00
autor: jezykos
Witam wszystkim
Posiadam samochód Audi 80 B4 coupe 2.0 115koni 92r. i ma mały problem a wiec chodzi o to ze po wciśnięciu pedału gazu do dechy; zaczyna mi się dławic a wystarczy tylko popuścić trochę i idzie już normalnie pełna mocą. Wymieniane były świece filtr powietrza filtr paliwa zapłon rozrząd jest dobry elektryka jest dobra . Samochód był podłanczany pod komputer nic nie wykazało mechanik powiedział ze jakaś implozja czy cos takiego mi się robi w cylindrach czujnik spalania wtedy daje sygnał do komputera ze cos źle się dziej i komputer odcina tak jakby zapłon . Robi się cos takiego jakby kont wyprzedzenia zapłonu się cofał.mechanik nie wie dokonca co to jest. Tak normalnie samochód jeździ dobrze odpala itd. Mam tez złe wyniki spalania czegoś jest tam za dużo (ale to chyba to ze mi olej bierze wymaniałem uszczelniacze ale to chyba jeszcze pierścienie walałbym żeby nie :D) a wiec ma takie pytanie czy ktoś wie albo czy ktoś już miał taki problem jeżeli cos wam przychodzi na myśl albo jakieś pytanie chcecie zadać to piszczcie :d dziękuje z góry :D

Pozdro jezykos

: 18 wrz 2007, 21:45
autor: krychu
sprawdz na poczatek wydajnosc pompy paliwa, byc moze jest malo wydajna i przy maksymalnie wcisnietym pedale bardzo zubaza sie mieszanka paliwowo-powietrzna, zobacz jeszcze czy na szynie wtryskiwaczy przy regulatorze cisnienia paliwa nie leci ci paliwo.

: 21 wrz 2007, 19:14
autor: jezykos
wszystko jest si z pompa czy wtryskami:d a może to być przyczyna że mi oleje bierze że trzeba juz wymienić pierścienie. to przy pełnuym wcisnieciu pedału to duzo pluje oleju miesza się z paliwem i siada na wtryski i dlatego tak sie dzieje??

: 22 wrz 2007, 10:00
autor: Bibol
Ja miałem podobne problemy, but przy wyprzedzaniu a Audi siadała i coś ją trzymało ( jakby dostawała za mało paliwa ) wymieniłem pasek rozrządu, świece, kopułkę i palec i skorygowałem też zapłon. Zapłon wydawał mi się właśnie przyczyną tych cyrków, teraz auto normalnie przyspiesza i można poszaleć, radziłbym sprawdzić zapłon i może to wina paliwa - wiadomo że niektórzy chrzczą, sprawdź sobie również jaka jest kompresja. Pozdrawiam