Strona 1 z 1

[c4 , b4 ABK] wysokie obroty biegu jałowego

: 11 lut 2013, 22:24
autor: LUPO
jak w temacie obroty na podczas jazdy potrafią utrzymywać się po wrzuceniu na luz na poziomie około 2000 spadają na 1600-1400 później na 1200 i tak się utrzymują dopiero później spadają na około 900 wszystko na rozgrzanym silniku
biorę w pierwszej kolejności pod uwagę niebieski czujnik
w drugiej kolejności czujnik położenia przepustnicy

jakie jest wasze zdanie?

: 12 lut 2013, 07:09
autor: Pieterb
No możesz spróbować go wymienić ja miałem troszkę podobne objawy i wymiana niebieskiego pomogła co prawda jeszcze czasami się zdarza ale rzadko i tylko na zimnym. A zawór biegi jałowego czyściłeś :?:

: 12 lut 2013, 10:50
autor: LUPO
PieterB pisze: A zawór biegi jałowego czyściłeś :?:
tak szczerze to gdzie on się znajduje?

: 12 lut 2013, 16:25
autor: sylwester28ET

: 12 lut 2013, 22:02
autor: paw1131
jakie jest wasze zdanie?
Sprawdź zawór biegu jałowego, który jest odpowiedzialny za utrzymywanie odpowiednich obrotów na biegu jałowym.

Po wyczyszczeniu zaworu problem powinien zniknąć. Nie używaj do czyszczenia zaworu wody, której pozostałości mogą zamarznąć po wystąpieniu mrozów. Najlepiej nadaje się benzyna ekstrakcyjna.

: 13 lut 2013, 21:37
autor: LUPO
sylwester28ET pisze:Zaznaczony na zdjęciu:
:arrow: https://audi80.pl/80-b4-20e-abk-siln ... t73103.htm
paw1131 pisze:
jakie jest wasze zdanie?
Sprawdź zawór biegu jałowego, który jest odpowiedzialny za utrzymywanie odpowiednich obrotów na biegu jałowym.

Po wyczyszczeniu zaworu problem powinien zniknąć. Nie używaj do czyszczenia zaworu wody, której pozostałości mogą zamarznąć po wystąpieniu mrozów. Najlepiej nadaje się benzyna ekstrakcyjna.


tak szczerze to gdyby odpowiedź padła sprawdź silniczek krokowy to bym nie zadawał pytania gdzie on jest :lol:
a tak na marginesie to w C4 z ABK krokowiec jest w obudowie filtra powietrza
przyczyną problemuopisanego w temacie będzie na 99% niebieski
jak wymienię i będzie OK w 100% to napiszę
dzięki za pomoc ;-)

: 13 lut 2013, 22:25
autor: paw1131
LUPO pisze:przyczyną problemuopisanego w temacie będzie na 99% niebieski
jak wymienię i będzie OK w 100% to napiszę
A więc sprawdzałeś rezystancję termistora i nie mieścił się w przedziałach?

: 14 lut 2013, 14:46
autor: LUPO
paw1131 pisze:
LUPO pisze:przyczyną problemuopisanego w temacie będzie na 99% niebieski
jak wymienię i będzie OK w 100% to napiszę
A więc sprawdzałeś rezystancję termistora i nie mieścił się w przedziałach?
nie
wystarczyło go odłączyć i silnik zaczął pracować poprawnie

: 14 lut 2013, 18:26
autor: paw1131
nie
wystarczyło go odłączyć i silnik zaczął pracować poprawnie
Engine control unit pobrał standardowe ustawienia z komputera, dlatego było okej.

W takim razie wymień NTC i po problemie.

: 15 lut 2013, 23:46
autor: LUPO
czujnik wymieniony i wszystko wróciło do normy

[ Dodano: 2013-02-22, 22:55 ]
panowie wracam do tematu jednak to nie do końca to
dalej obroty utrzymują się w okolicach 1200-1400