Strona 1 z 1

[B3 1,8RU+LPG] Nie odpala na benzynie a na gazie przerywa

: 17 lut 2013, 20:00
autor: Max190
Witam.Mam podobny problem jak opisany w tym temaciehttp://audi80.pl/b3przerobka-na-gaznik-kei ... tm.Również mam gaznik Keihin 1.Auto kupiłem niedawno i od początku występuje problem z odpalaniem na benzynie i nierównymi obrotami na gazie.U mnie podobnie jak u kolegi nie dochodzi prąd do tej kostki trzy pinowej przy gażniku.Może któryś z kolegów wie na których zaciskach tej kostki powinien być plus a gdzie masa.Dodam tylko że wymieniłem już przewody zapłonowe świece kopułkę i palec.Pozdrawiam

[ Dodano: 2013-02-17, 20:11 ]
Przepraszam ale dopiero zaczynam pisać na forum i zle wstawiłem link.Prawidłowy link do tematu https://audi80.pl/b3przerobka-na-gaz ... t74721.htm

: 18 lut 2013, 14:39
autor: paw1131
Max190 pisze:mam gaznik Keihin 1
Jesteś pewien, że posiadasz gaźnik Keihin I?
Silnik RU posiadał gaźnik Keihin II.
Sprawdź, dobrze mieć pewność o którym gaźniku jest mowa ;-)

: 18 lut 2013, 15:47
autor: Max190
Być może ktoś zmienił gaznik.Jak Pisałem auto mam od niedawna.A gdzie można odczytać typ gażnika?

: 18 lut 2013, 17:55
autor: Wino
Gaźnik możesz sprawdzić ściągając obudowę tutaj w temacie masz zdjęcia obu https://audi80.pl/b3-18jaki-to-gaznik-vt76014.htm Ja sam myślałem że mam inny gaźnik niż miałem.

: 26 lut 2013, 16:47
autor: Max190
Jestem prawie pewny że mam gaznik Keihin 1 w necie są sprzeczne informacje dlatego jutro wstawię fotki.Znalazłem napięcie na tym z złączu 3-pinowym [plus jest na pierwszym zacisku od nadwozia]Teraz auto odpala na benzynie ale z wielkim trudem.Muszę przekręcić dwa razy rozrusznikiem potem przełącznik benzyna gaz ustawiam na środek-neutral,wyciągam całkowicie ssanie i muszę prawie do końca wcisnąć pedał gazu-dopiero odpala.Jak zaczyna łapać temperaturę wciskam ssanie do połowy cały czas naciskając pedał gazu.Jak przełącznik ustawie na benzynę i potrzymam go tak chwilę to gaśnie jakby go zalewało.A po przełączeniu na gaz strasznie nierówno chodzi i rzuca silnikiem na boki.Pomóżcie koledzy bo zaczynam mieć dość tego auta.Znam się dość dobrze na mechanice ale w tym przypadku nie mogę sobie poradzić

: 27 lut 2013, 17:30
autor: Twistero
Kiedyś miałem podobny problem z Daewoo Espero 1.8 b+g, na benzynie nie odpalał, na gazie wariował, okazało się, że problemy z gazem wynikały z popękanej chłodnicy powietrza (coś się wtedy z parownikiem LPG działo złego) a po wymianie filtra powietrza odziwo jeździł także na benzynie. Pozdrawiam

: 27 lut 2013, 17:39
autor: Max190
Mam taki gaznik,koledzy proszę powiedzcie czy to na pewno Keihin1 jak myślę.Czy pod tą dzwigienką zaznaczoną czerwoną strzałką jest jakiś oring uszczelniający?Leje mi sie paliwo z membrany pompy przyspieszającej,ktoś dorobił jakąś prowizorkę.Czy ten zestaw naprawczy będzie dobry? http://sklep.intercars.com.pl/?grut=101 ... eaf=101993 zestawMDN751 Na dodatek nie mogę zdjąc gaznika.Tam pod gaznikem powinna byc jakas guma a ktos zastosował prowizorke i nietypowe śruby.Może któryś z kolegów wie jaka tam powinna byc guma pod tym gaznikem[bardzo proszę o link]Proszę pomóżcie koledzy bo już nie daję rady z tym autem.Nie wiem czy lepiej pobawić się z tym gaznikiem czy lepiej kupic uzywke np.ten http://allegro.pl/gaznik-ks2-keihin-aud ... 20450.html chociaz pisze że to jest keinhin2 to jest dokładnie taki jak mój

: 27 lut 2013, 19:40
autor: Wino
To jest na 100% keihin I mam identyczny. Zestaw naprawczy jeśli chodzi ci tylko o membramke przyspieszacza to spasuje bo z tego co wiem to jest ta sama. Można to też rozwiązać domowym sposobem rozkręcając tą pompkę i smarując do okoła czerwonym sylikonem ale tak żeby nie wlazł do środka. Pod gaźnikiem powinna być taka podkładka ale nie dam sobie głowy obciąć że to dokładnie ten model podskocz do inter albo foty to ci po VIN-ie ustalą http://sklep.intercars.com.pl/?towkod=371613#/dynamic/uni/ws_tecdoc_2tab.php?wit=SKLEP&call=daj_tdGrupyS&notitle=1&mar=5&mod=31

: 01 mar 2013, 20:39
autor: Max190
Dziękuję kolego za pomoc.Pozdrawiam

[ Dodano: 2013-03-01, 20:52 ]
Mam jeszcze takie pytanie do kolegów a do kolegi Wino w szczególności.Czy pod tą pokrywką od pompki przyspieszającej powinna być jakaś uszczelka?u mnie jest tam jakaś dorabiana i cieknie tam paliwo.I jeszcze jedno pytanie-jak prawidłowo powinna byc założona membrana pompki tą wywiniętą stroną na zewnątrz czy do wewnątrz.

: 01 mar 2013, 23:30
autor: Wino
Max190 pisze:membrana pompki tą wywiniętą stroną na zewnątrz czy do wewnątrz.
Tego niestety nie pamiętam. Ale pompka powinna być złożona na ścisk bez uszczelki.