[b3 DZ+lpg] W ogóle nie odpala . pompa??
: 24 lut 2013, 22:00
Witam,
Jakiś czas temu zakładałem ten temat https://audi80.pl/80-b3-18-lpg-nagle ... t76706.htm . Problemem był kłopoty z odpalaniem i wysokie obroty . Zakładam nowy temat bo na 50% problem został zlokalizowany , ale wolę mieć pewność więc przydadzą się wasze podpowiedzi Żeby nie przedłużać powiem , że kilka dni temu auto zgasło mi pół minuty po odpaleniu , i do tej pory nie odpaliło . Dla pewnośći dolałem 5l benzyny ale nic to nie dało . Po zdjęciu filtru paliwa zobaczyłęm że wszystkie otwory są strasznie zapchane jakby brązowym błotem z jakiś płynów. Wszystko wyczyściłem lecz nie odpalił . Pomyślałem że chyba nie dochodzi paliwo do gaźnika , odłączyłem przewód doprowadzający paliwo do gaźniczka i po przekręceniu kluczyka nic nie wypłynęło (a chyba powinno pompować benzynkę ) Dla pewności przy zapłonie zostało polanych kilka kropel benzyny bezpośrednio na gaźnik i auto odpaliło momentalnie . Więc wydaje mi się że może to być pompa paliwowa , jednak przydałyby się jakieś wskazówki
Mogę podpowiedzieć , że mam problemy z ogromnymi obrotami , tj z reguły trzymają się przez kilka min nawet do 3000 po czym spadaja to 1000. Na dodatek , przy ostatniej jeździe po kierownicą jakby w tych kablach zaczął "strzelać " przez minutę jakiś plastik , przy czym od razu zwiększyły się obroty do 3000 i tym plastikiem wręcz waliło.. :-|
Polegam na was panowie <ok>
[ Dodano: 2013-02-28, 09:45 ]
Z związku z marnym zainteresowanym postem ponawiam go :-> Panowie licze na waszą pomoc , być może faktycznie poszła pompa ale pewnie jest cała masa innych rzeczy które moga byc za to odpowiedzialne.
a więc pomocy !
tak ma wyglądać tag
Jakiś czas temu zakładałem ten temat https://audi80.pl/80-b3-18-lpg-nagle ... t76706.htm . Problemem był kłopoty z odpalaniem i wysokie obroty . Zakładam nowy temat bo na 50% problem został zlokalizowany , ale wolę mieć pewność więc przydadzą się wasze podpowiedzi Żeby nie przedłużać powiem , że kilka dni temu auto zgasło mi pół minuty po odpaleniu , i do tej pory nie odpaliło . Dla pewnośći dolałem 5l benzyny ale nic to nie dało . Po zdjęciu filtru paliwa zobaczyłęm że wszystkie otwory są strasznie zapchane jakby brązowym błotem z jakiś płynów. Wszystko wyczyściłem lecz nie odpalił . Pomyślałem że chyba nie dochodzi paliwo do gaźnika , odłączyłem przewód doprowadzający paliwo do gaźniczka i po przekręceniu kluczyka nic nie wypłynęło (a chyba powinno pompować benzynkę ) Dla pewności przy zapłonie zostało polanych kilka kropel benzyny bezpośrednio na gaźnik i auto odpaliło momentalnie . Więc wydaje mi się że może to być pompa paliwowa , jednak przydałyby się jakieś wskazówki
Mogę podpowiedzieć , że mam problemy z ogromnymi obrotami , tj z reguły trzymają się przez kilka min nawet do 3000 po czym spadaja to 1000. Na dodatek , przy ostatniej jeździe po kierownicą jakby w tych kablach zaczął "strzelać " przez minutę jakiś plastik , przy czym od razu zwiększyły się obroty do 3000 i tym plastikiem wręcz waliło.. :-|
Polegam na was panowie <ok>
[ Dodano: 2013-02-28, 09:45 ]
Z związku z marnym zainteresowanym postem ponawiam go :-> Panowie licze na waszą pomoc , być może faktycznie poszła pompa ale pewnie jest cała masa innych rzeczy które moga byc za to odpowiedzialne.
a więc pomocy !
tak ma wyglądać tag