Strona 1 z 1

[2.0 ABT LPG] Szarpanie silnika gdy nagrzany do 90 stopni.

: 05 mar 2013, 17:13
autor: omen100993
Witam !

Jestem nowy i zupełnie zielony w tych sprawach ,ponieważ jestem jeszcze młodym użytkownikiem tego cudownego samochodu jakim jest Audi 80 B4 .
Posiadam silnik 2.0 ABT w którym z nieoczekiwanych powodów zaczął mi szarpać samochód gdy nagrzeje się do 90 stopni na benzynie jak i na gazie . Muszę odczekać chwilę żeby ostygł i jest okej, od razu mówię że czujniki temperatury zostały wymienione na nowe oraz wymieniłem też silniczek krokowy .

Czy może być to wina sondy lambda ?
Już nie wiem co mam robić , boję się wyjechać w dłuższą trasę ponieważ wiem że zacznie się to samo .

Proszę o pomoc :) [/b]

: 05 mar 2013, 17:35
autor: Pieterb
omen100993, na początek _uwaga

: 05 mar 2013, 18:36
autor: damianek1234561
bardziej stawialbym kolego na uklad zaplonowy

Re: [2.0 ABT LPG] Szarpanie silnika gdy nagrzany do 90 stopn

: 05 mar 2013, 21:06
autor: szaakaal
Czy może być to wina sondy lambda ?
możesz to obadać... odłącz pojedyncze złącze sondy lambda (czarny kabel) i zobacz czy się poprawi, jest koło monowtrysku z lewej strony

: 05 mar 2013, 23:16
autor: jabko_nb
miałem to samo w abk do 90 80 * spokój potem masakra i okazała się sonda a konkretnie zle odizolowana kostka od sygnału sondy i sygnału do kompa gazu wystarczy odizolować juz jeśli jest padnięta wymieni sondę nie opłaca sie kupować uniwersalek za 180 zl lepiej dołożyć i kupić za 230 dedykowany , ja tyle dałem

: 06 mar 2013, 15:09
autor: omen100993
Zamówiłem właśnie oryginalną Boscha tylko tyle że używaną , koleś pisał że w 100 % sprawna . Zobaczymy co z tego wyjdzie ale myślę że jak ją zmienię to będzie okej :)

: 06 mar 2013, 16:22
autor: jabko_nb
a próbowalem z ta kostką bo z uzywkami różnie bywa jesli była by wadliwa to oddaj bo naprawde nie warto się męczyć.
Wpadł mi do glowy tez pomysl zle zakreconej masy nie do głowicy silnika tylko do alternatora częsty błąd u magików samochodoowych